نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

تریلرهای گیم پلی بازی موبایل Mario Kart Tour منتشر شد

نینتندو دو تریلر از گیم‌پلی بازی موبایل جدید خود یعنی Mario Kart Tour را با هدف آشنا شدن با محیط و شخصیت‌ها منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

مدتی است که نینتندو مجموعه‌های محبوب و کلاسیک خود را وارد دنیای موبایل کرده است. از Super Mario Run و Dr. Mario که بگذریم، می‌رسیم به جدیدترین اثری که قرار است تا یک ماه آینده به‌صورت رسمی برای سیستم‌عامل اندروید و iOS روانه بازار شود. بازی Mario Kart Tour اولین اثر از مجموعه محبوب و هیجانی Mario Kart روی تلفن‌های همراه خواهد بود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چند روز گذشته بالاخره نینتندو خبر عرضه بازی Mario Kart Tour در ماه آینده را تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، به‌تازگی دو تریلر از گیم‌پلی بازی منتشر شده است که تمرکز ویژه‌ای روی حال‌وهوای بازی و شخصیت‌های آن دارد.

با نگاهی به این ویدیوها، اولین نکته‌ای که توجه را به خود جلب می‌کند، نحوه نمایش بازی است. نینتندو در اقدامی عجیب تصمیم گرفته بازی خود را به‌صورت افقی نمایش دهد. در تریلر اول شاهد محل‌های مسابقه و رانندگان و شخصیت‌های بازی هستید که قطعا برای طرفداران قدیمی و سرسخت نینتندو، کاملا حس آشنایی را منتقل می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر اول بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

گیم‌پلی دوم اما علاوه‌بر اینکه گیمرهای سراسر جهان را که در حال تجربه بازی Mario Kart Tour هستند نشان می‌دهد، مکانیزم و نحوه کنترل اتومبیل را به‌نمایش می‌گذارد. علی‌رغم اینکه این نسخه از بازی یک نسخه ساده‌شده آثار این مجموعه روی کنسول است، اما به‌نظر می‌رسد تجربه جدید و جذابی را به گیم القا خواهد کرد. در ادامه شما را دعوت می‌کنم به تماشای تریلر دوم تازه منتشر شده از بازی:

دانلود ویدیو از آپارات

خوشبختانه برای تجربه بازی قرار نیست زمان زیادی را منتظر بمانیم؛ چراکه بازی Mario Kart Tour قرار است در تاریخ سه مهر (۲۵ سپتامبر) به‌صورت جهانی عرضه شود.

به‌نظر شما باتوجه به ویدیو‌های منتشر شده، این بازی نیز می‌تواند برای نینتندو موفق ظاهر شود و تجربه جدیدی از مجموعه محبوب Mario Kart را به طرفداران خود منتقل کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده