// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر نشست خبری Death Stranding فاش شد

در جریان گیمزکام 2019 و غرفه سونی، یک ویدیو هفت دقیقه‌ای از بازی Death Stranding در یک نشست خبری خصوصی نمایش داده شده بود که به‌تازگی ویدیو مورد نظر فاش شده است.

در انتهای مراسم افتتاحیه گیمزکام 2019، سه تریلر مجزا از بازی Death Stranding منتشر شد که در یکی از آن‌ها شاهد گیم‌پلی و بخشی از مکانیزم‌های آن بودیم. این در حالی است که در غرفه سونی هم یک ویدیو هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی به‌عنوان یک ارائه خصوصی نمایش داده شده بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، این تریلر فاش شده است. در جریان تریلر منتشر شده از بازی Death Stranding، شاهد کاراکترهای امیلی و دای هاردمن هستیم که با سم پورتر بریجز صحبت می‌کنند. سم در جریان مأموریتی که به او داده می‌شود، باید به غرب برود و تمام ترمینال‌های Chiral Network را به یکدیگر متصل کند؛ ترمینال‌هایی که در ایالت متحده آمریکا قرار دارند. با انجام اینکار، شاهد ادغام شدن ترمینال‌ها در Chiral Web هستیم که مردم را به این شبکه متصل می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر نشست خبری خصوصی بازی Death Stranding را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که ویدیو فاش شده با گوشی موبایل ضبط شده است که کیفیت مطلوبی ندارد. بازی Death Stranding در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده