// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید Doom Eternal بخش چند نفره Battlemode را نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی Doom Eternal منتشر شده است که گیم‌پلی Battlemode بخش چندنفره را به‌صورت کامل به‌نمایش گذاشته است.

در گذشته بود که اطلاعات جزئی از Battlemode بازی Doom Eternal منتشر شد که یک حالت دوبه‌یک به‌حساب می‌آید. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اید سافتور (id Software) و بتسدا (Bethesda)، به‌ترتیب سازنده و ناشر دوم ایترنال، تریلر گیم‌پلی Battlemode را منتشر کرده‌اند.

بتل مود یک حالت دوبه‌یک از بخش چندنفره Doom Eternal است که دو بازیکن در نقش شیاطین داخل بازی و یک نفر هم در نقش Doom Slayer قرار می‌گیرد. در ویدیو منتشر شده، تنها گیم‌پلی این حالت به‌نمایش در نمی‌آید، بلکه نگاهی به شیاطین درنظر گرفته شده برای Battlemode هم هستیم. ساختار دیمن‌ها بدین صورت است که در بعضی از محیط‌های مبارزه‌ای، نسبت‌به شما برتری دارند. این در حالی است که محیط‌هایی هم طراحی شده‌اند که به‌عنوان نقاط ضعف دیمن‌ها شناخته می‌شوند. ازاین‌رو Demon Slayer باید به‌خوبی به این موارد شناخت داشته باشد تا بتواند بهترین عملکرد را به‌نمایش بگذارد.

همچنین بازیکنانی که در نقش شیاطین قرار می‌گیرند، باید به این موارد توجه داشته باشند. همچنین این دو بازیکن برای نابودی ساده‌تر دیمن اسلیر باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. اید سافتور سعی دارد به‌واسطه Battlemode مخاطبان را به‌بخش چندنفره دوم ایترنال جذب کند و تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. در ظاهر، بتل مود حالت جذابی به‌نظر می‌رسد و باید ببینیم در عمل و زمان عرضه به چه شکل کاربران را سرگرم می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی Battlemode بازی Doom Eternal را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Doom Eternal در تاریخ یک آذر ماه (۲۲ نوامبر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده