// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

تاریخ انتشار بازی Daymare 1998 مشخص شد

استودیو اینویدر به‌تازگی اعلام کرده است که Daymare 1998 در تاریخ ۲۶ شهریور ماه برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

در گذشته از بازی Daymare 1998 به‌عنوان یک نسخه بازسازی غیر رسمی از Resident Evil 2 یاد می‌شد. این در حالی است که پس از معرفی Resident Evil 2 Remake، بازی Daymare 1998 روند ساخت مجزایی را آغاز کرد تا به‌عنوان یک بازی مجزا با داستان منحصربه‌فرد خود روانه بازار شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینویدر (Invader Studios)، سازنده بازی Daymare 1998، تریلر جدیدی را از این بازی در دسترس کاربران قرار داده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد بخش‌هایی از داستان و گیم‌پلی این بازی ترسناک هستیم. تیم سازنده اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند داستان بازی را از دید شخصیت‌های مختلفی تجربه کنند که هرکدام به‌نحوی در جهان بازی قرار گرفته‌اند. ازاین‌رو در این تریلر شاهد بخش‌هایی از داستان کاراکتر سم هستیم.

پازل‌ها و معماهای مختلف هم از دیگر ویژگی‌های بازی Daymare 1998 هستند. در ادامه مشخص شد که بازی Daymare 1998 در تاریخ ۲۶ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر) برای کامپیوتر عرضه می‌شود. همچنین کاربران استیم می‌توانند با مراجعه به‌صفحه این بازی در فروشگاه استیم، دموی Daymare 1998 را تجربه کنند. نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم تا پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر داستانی کاراکتر سم در بازی Daymare 1998 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده