// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر گیم پلی Apocalypse جهان مرموز و اتفاقات داستانی را نشان می‌دهد

به‌دنبال معرفی بازی Apocalypse در رویداد Chinajoy شانگهای چین، تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی منتشر شد که وقایع داستانی را نشان می‌دهد.

شرکت سونی در جریان رویداد Chinajoy و کنفرانس خبری خود که در شانگهای چین برگزار شده بود، تریلر بازی Apocalypse را منتشر کرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو فیوچر تک (Future Tech)، سازنده بازی آپوکالیپس، دومین تریلر گیم‌پلی بازی را منتشر کرده است.

آپوکالیپس همانند ساخته‌های استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream)، یک بازی تعاملی و سینمایی است که داستانی درام و درگیر کننده‌ای را روایت می‌کند. استودیو سازنده در سایت رسمی بازی اعلام کرده است که تمامی تصمیم‌های بازیکنان در Apocalypse روی داستان اصلی تاثیر گذار است و وقایع داخل بازی را تغییر می‌دهند. داستان بازی هم روایت‌گر گروه نجاتی است که باید بازماندگان یک اتفاق آخرالزمانی را نجات دهند. بااین‌حال داستانی بازی به‌شکلی رقم می‌خورد که بازیکن شاهد صحنه‌های درام و تراژدی بسیاری خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Apocalypse را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Apocalypse تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

استودیو فیوچر تک جدا از انتشار دومین تریلر بازی، تعدادی تصویر هنری هم از آپوکالیپس منتشر کرده است که آن‌ها را می‌توانید در زیر تماشا کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده