نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

تاریخ عرضه بازی The Bard's Tale IV: Director's Cut مشخص شد

بازی The Bard's Tale IV قرار است در ماه‌های آینده میزبان نسخه‌ی Director's Cut باشد. این نسخه باگ‌های فراوانی را رفع کرده و تجربه بازی را روی کنسول‌های نسل هشتم به ارمغان آورده است.

استودیوی سازنده‌ی بازی The Bard's Tale IV یعنی inXile اعلام کرد که نسخه‌ی کارگردان این بازی یا همان The Bard's Tale IV: Director's Cut قرار است در تاریخ بیست و هفتم آگوست سال جاری (مصادف با ۵ شهریور ۱۳۹۸) به‌صورت دیجیتالی راهی بازار شود. این بازی همچنین در تاریخ ششم سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور امسال) به‌صورت فیزیکی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

برای دسترسی ارزان‌تر به این بازی شما می‌توانید روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس، بازی را از طریق سرویس Game Pass تجربه کنید. البته این بازی همچنان به‌صورت جداگانه روی فروشگاه‌های پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی موجود خواهد بود.

بازی The Bard's Tale IV در سپتامبر سال ۲۰۱۸ برای پی سی راهی بازار شد. نسخه‌ی Director's Cut این بازی نه تنها قرار است تجربه‌ی آن را روی کنسول‌های نسل هشتم به ارمغان آورد، بلکه به گفته‌ی سازندگان «هزاران» باگ از آن رفع شده و قرار است تجربه‌ای بی‌نقص را فراهم آورد. به گفته‌ی مایکروسافت، این نسخه قرار است «به معنای واقعی نسخه‌ی نهایی» بازی باشد. اگر شما در حال حاضر این بازی را روی پی سی داشته باشید، می‌توانید در هنگان انتشار به‌صورت رایگان به نسخه‌ی Director's Cut دسترسی داشته باشید.

The Bard

در ادامه می‌توانید برخی تفاوت‌هایی را که نسخه‌ی Director's Cut با نسخه‌ی معمولی بازی دارد مطالعه کنید: (این تفاوت‌ها طبق نوشته‌های صفحه‌ی بازی در فروشگاه ایکس باکس بیان شده است)

  • یک بخش پایانی جدید که چندین ساعت محتوای اضافی را به بازی اضافه خواهد کرد
  • دشمنان جدید، آیتم‌های بیشتر، سلاح‌های متنوع‌تر (شامل سلاح‌هایی که توسط دورف‌های آهنگر ساخته شده‌اند)
  • هزاران باگ برطرف شده و پیشرفت‌های مختلف در همه‌ی بخش‌های بازی
  • رابط کاربری دگرگون‌شده که پر از ویژگی‌های جدید است
  • گزینه‌های بیشتر برای ساخت شخصیت‌ها از جمله کلاس‌ها و جنسیت
  • مبارزات و مواجهه‌ها با دشمنان دوباره متعادل شده‌اند
  • درجه‌های سختی اضافه
  • پشیتبانی کامل از کنترلرهای دستی در همه‌ی پلتفرم‌ها

بازی The Bard's Tale IV: Director's Cut همچنین قرار است روی پلتفرم پی سی میزبان دریافت یک نسخه‌ی Digital Deluxe Edition باشد؛ نسخه‌ای که نسبت به نسخه‌ی کنسول‌ها شامل آیتم‌های بیشتری می‌شود. آیتم‌هایی چون نقشه‌ی بازی، والپیپرها، نسخه‌ای دیجیتالی از ساندترک‌های بازی و دیگر مواردی که به گیم‌پلی اضافه می‌شوند در این بسته وجود دارند. در کنسول‌ها نیز قرار است نسخه‌ی Premium مواردی را که به گیم‌پلی اضافه می‌شود پوشش دهد تا در صورتی که طرفداران کنسول‌ها خواستند از این آیتم‌ها درون بازی بهره بگیرند، بتوانند این نسخه را تهیه کنند. شما می‌توانید برای دیدن تفاوت‌های دقیق نسخه‌های مختلف The Bard's Tale IV: Director's Cut به صفحه‌ی آن در فروشگاه ایکس باکس مراجعه کنید. در این صفحه شما می‌توانید ویژگی‌های دقیق هر نسخه را همراه با قیمت‌گذاری آن مشاهده کنید. به مناسبت انتشار نسخه‌ی جدید بازی، سازندگان تریلری جدید از آن منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

توسعه‌ی بازی The Bard's Tale IV در اصل از یک کمپین کیک استارتر آغاز شد. این بازی توانست مبلغی نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار را از این کمپین جمع‌آوری کند. شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ استودیوی inXile را تصاحب کرد و این سازنده از آن موقع توانسته رشد بیشتری داشته باشد و به تعداد شعبه‌های خود بیفزاید.

نظر شما درباره نسخه‌ی جدید بازی The Bard's Tale IV چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده