نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

تریلر روز عرضه بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر شد

با نزدیک‌ شدن به زمان عرضه نسخه غربی بازی Dragon Quest Builders 2، استودیوی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از آن را منتشر کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کنفرانس استودیوی ژاپنی Square Enix در رویداد E3 2019، نمایشی نسبتا طولانی از نسخه جدید مجموعه Dragon Quest Builders را به‌خود اختصاص داد. بازی داستان گروهی را روایت می‌کند که هدفی جز نابود کردن جهان ندارند و هرکسی را که با آنها مخالفت کند راهی زندان و بند اسارت می‌کنند؛ اما تنها شما هستید که با استفاده از توانایی‌ و وسایل مختلفی که در اختیار دارید، می‌توانید دنیا را نجات دهید.

حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیوی ژاپنی به‌تازگی به‌دلیل نزدیک شدن به زمان عرضه نسخه غربی بازی، لانچ‌تریلری از آن را منتشر کرده است. این نمایش بیشتر به‌منظور آشنایی طرفداران با دنیای رنگی و جذاب بازی منتشر شده است. تریلر بازی علاوه‌بر اینکه یادآور حس‌وحال این مجموعه است، تمرکز ویژه‌ای روی قابلیت Co-op بازی دارد؛ از این طریق شما می‌توانید تا چهار نفر به‌صورت گروهی آن را بازی کنید؛ بنابراین بازی به شما این امکان را می‌دهد که با همکاری با هم، سازه‌های بیشتر و بزرگ‌تری را بسازید.

طبق زمان‌بندی استودیوی اسکوئر انیکس، نسخه غربی بازی Dragon Quest Builders 2 قرار است در تاریخ ۲۱ تیر (۱۲ جولای) برای دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر تازه منتشر شده از آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم از طرفداران این مجموعه هستید، لطفا نظرات خود را راجع‌به عرضه نسخه جدید آن با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده