// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Hitman 2 در ماه جولای میزبان محتویات جدیدی همچون قراردادهای تازه می‌شود

به‌تازگی ویدیو جدیدی از سوی IO Interactive منتشر شده است که محتویات ماه جولای بازی Hitman 2 را نشان می‌دهد.

در ماه ژوئن محتویات مختلفی در دسترس کاربران Hitman 2 قرار گرفت و حال استودیو IO Interactive، سازنده بازی Hitman 2 با تصمیم گرفته‌ است که ماه جاری هم محتویات جدیدی به دست بازیکنان برساند. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی ویدیو جدیدی از سوی تیم سازنده هیتمن 2 منتشر شده است که محتویات ماه جولای ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد.

باتوجه‌به این تریلر، اولین محتوای ماه جولای، امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قرار داد جدید که بابایوا دیسوننس نام دارد اولین محتوایی است که بازیکنان به آن دسترسی پیدا می‌کنند؛ جایی‌که باید یک گروه موسیقی را از بین ببرید. در ادامه و تاریخ ۲۰ تیر ماه (۱۱ جولای) یک پک چالشی به نام I'm with the Band در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در این پک بازیکنان با چالش‌های متفاوتی در San Fortuna روبه‌رو می‌شوند.

این در حالی است که در تاریخ ۲۸ تیر ماه (۱۹ جولای) یک هدف فراری Legacy به نام The Badboy در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و ۱۰ روز هم برای از بین بردن‌ آن فرصت دارید. دراین‌میان اشاره کنم که برای دسترسی به The Badboy، باید لگسی پک بازی را خریداری کرده باشید و در جریان این ماموریت وارد Sapienza می‌شوید. در انتهای ماه جولای و تاریخ سه مرداد ماه (۲۵ جولای) یک هدف Escalation دیگر به نام کالیون کابوی در دسترس قرار می‌گیرد.

در انتها مشخص شده است که در هشت مرداد ماه (۳۰ جولای) هم نقشه The Prison برای آن دسته از افرادی که سیزن‌پس را خریداری کرده‌اند، عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به محتویات ماه جولای Hitman 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده