// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵

انتشار بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead تا سال ۲۰۲۰ تاخیر خورد

سازنده بازی Cuphead با انتشار تریلری، از تاخیر در انتشار بسته الحاقی The Delicious Last Course برای این بازی تا سال ۲۰۲۰ خبر داد.

در نمایشگاه E3 2018 بود که بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead معرفی شد. در این بسته الحاقی یک شخصیت جدید به همراه محتویات تازه‌ای در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. از آن زمان تا به امروز دیگر اخبار خاصی حول بسته الحاقی The Delicious Last Course منتشر نشده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، MDHR Studio، سازنده بازی کاپهد، تریلر جدیدی را از بسته الحاقی The Delicious Last Course منتشر کرده است. در جریان تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی ذکر شده، شاهد محیط‌ها و باس‌های جدیدی هستیم. همچنین نظاره‌گر Ms. Chalice، کاراکتر جدید کاپهد، هم هستیم. البته ویدیو منتشر شده ۳۰ ثانیه بیشتر زمان ندارد و محتویات زیادی به‌نمایش گذاشته نشده است. در انتهای تریلر هم مشخص می‌شود که بسته الحاقی ذکر شده در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این در حالی است که قرار بود The Delicious Last Course در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

استودیو MDHR در یک بیانیه از دلیل تاخیر این بسته الحاقی گفته است:

درحالی‌که در ابتدا قرار بود بسته الحاقی The Delicious Last Course در سال ۲۰۱۹ عرضه شود، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که محتویات شایسته و قابل قبولی را در دسترس قرار می‌دهیم. ما می‌خواهیم کاملا مطمئن شویم که بسته الحاقی کاپهد دقیقا حس‌وحال بازی اصلی را القا کند و بازیکنان در هر لحظه شگفت‌زده شوند و لذت ببرند. علاوه‌بر این، ساخت بازی اصلی به ما یاد داد که مواردی را که می‌خواهیم، در راهی توسعه دهیم که سلامت تیم حفظ شود و قابل تحمل باشد. در نهایت تصمیم گرفتیم که تاریخ عرضه The Delicious Last Course را به سال ۲۰۲۰ منتقل کنیم. تصمیم سختی برای ما بود، اما مطمئن هستیم که کیفیت و محتوای بهتری را تجربه خواهید کرد.

بازی Cuphead هم تا زمان عرضه‌اش تاخیرهای مختلفی را تجربه کرد، اما در نهایت شاهد یک محصول با کیفیت بودیم. ازاین‌رو می‌توان انتظار داشت که تیم سازنده بسته الحاقی The Delicious Last Course را هم به همان اندازه با کیفیت و سرگرم کننده در دسترس بازیکنان قرار بدهد. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی The Delicious Last Course را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده