// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴

نسخه جدید دارک سایدرز با نام Darksiders Genesis در سبک و سیاق دیابلو معرفی شد

شرکت THQ Nordic با انتشار تریلری از جدیدترین نسخه مجموعه دارک سایدرز با نام Darksiders Genesis در سبکی جدید رونمایی کرد.

چندی پیش شرکت تی اچ کیو نوردیک اعلام کرد که با نزدیک شدن به E3 2019 قصد دارد در چند روز آتی از سه پروژه جدید خود رونمایی کند. گویا امروز یکی از آن روزها است که سازندگان به آن اشاره داشتند؛ چرا که لحظاتی پیش شاهد معرفی بازی جدیدی بودیم. در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان از نسخه جدید و اسپین آف مجموعه Darksiders با نام Darksiders Genesis پرده برداشتند. البته در ابتدا اطلاعاتی از این بازی در آمازون فاش شد ولی سازندگان بلافاصله به طور رسمی آن را معرفی کردند. سازندگان در این راستا تریلری بسیار زیبا نیز از این بازی منتشر کردند که در پایین می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در حالی که وقایع بازی دارکسایدرز جنسیس در دنیای تاریک دارکسایدرز جریان دارد اما گیم پلی آن با چیزی که در گذشته با آن آشنا بودیم، متفاوت است. در بازی جدید Darksiders به جای سبک هک اند اسلش شاهد سبک اکشن نقش آفرینی با دوربین بالا به پایین هستیم؛ ژانری که نام آن با سری محبوب دیابلو می‌درخشد. خبر خوش برای گیمرها این است که بازی برای تمامی پلتفرم‌های نسل جاری یعنی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ تا آخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. جالب است بدانید Darksiders Genesis حتی برای پلتفرم گیمینگ گوگل یعنی استیدیا نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

کاراکتری که در این بازی دیده می‌شود در واقع یکی دیگر از اسب سوار‌ان مجموعه دارک‌سایدرز با نام Strife است. ناشر این بازی یعنی THQ Nordic درباره این قهرمان گفته است که «Strife احضار شده است که بشریت را از دست شیطان نجات دهد.» امیدوار هستیم که این بازی ما را به جمع‌بندی داستان این مجموعه نزدیک کند که در انتهای نسخه اول شاهد آن بودیم.

در صورتی که از نمایش پیشین اطلاعاتی ندارید باید گفت که شرکت تی‌اچ‌کیو و استودیو پرپل لمپ در حال ساخت یک بازی کلاسیک از مجموعه باب اسفنجی هستند که با نام Spongebob Squarepants: Battle for Bikini Bottom معرفی شده است. برخلاف بازی جدید باب اسفنجی، بازی Darksiders Genesis در نمایشگاه E3 2019 حضور خواهد داشت. حتی مشخص شده است که یک پنل نیز در جریان رویداد E3 Coliseum به این بازی اختصاص یافته است که احتمال می‌رود سازندگان این بازی را برای عموم به معرض نمایش قرار دهند و حتی بازدیدکنندگان نیز بتوانند این بازی را برای چند دقیقه تجربه کنند.

بازی Darksiders Genesis اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. در انتها صفحه نظرات خود را در مورد بازی جدید دارک‌سایدرز و تغییر سبک آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده