// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ برگزاری نسخه آلفا محدود بازی Nioh 2 اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر گیم‌ پلی

روز جمعه نسخه آلفا اختصاصی بازی Nioh 2 در دسترس آن دسته از کاربرانی قرار می‌گیرد که تیم سازنده برای آن‌ها دعوت‌نامه فرستاده است.

از زمان معرفی بازی Nioh 2 تا به امروز، اخبار خاصی حول این بازی و مکانیزم‌های جدید گیم‌پلی آن منتشر نشده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تیم نینجا (Team Ninja) و شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo)، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی Nioh 2، تاریخ انتشار نسخه آلفا این بازی را اعلام کردند.

همچنین یک تریلر از اعلام تاریخ نسخه آلفا هم منتشر شده است که نکته‌ی جالب این تریلر، به‌نمایش گذاشتن گیم‌پلی بازی Nioh 2 است. همانطور که قبلا سازنده‌ها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بودند، بازی Nioh 2 دارای کاراکتری است که بازیکنان می‌توانند آن را شخصی‌سازی کنند. به‌عبارتی می‌توانید جنسیت کاراکترتان را مشخص و او را به‌صورت کامل شخصی‌سازی کنید. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند از قدرت یوکای‌ها هم استفاده کنند و خودشان را به یک شیطان تبدیل کنند.

به‌نظر می‌رسد این قابلیت دارای نوار مخصوصی باشد و پس از پر شدن‌اش، کاراکتر بازی می‌تواند از آن برای کسب قدرت بیشتر استفاده کند. جدا از این موارد، اعلام شده است که نسخه آلفا اختصاصی Nioh 2 در تاریخ سه خرداد ماه (۲۴ مِی) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تا تاریخ ۱۲ خرداد ماه (دوم ژوئن) هم قابل بازی است. همچنین این نسخه آلفا تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. متاسفانه مشخص نیست که چه اشخاصی دعوت می‌شوند و اصلا شرایط حضور در نسخه آلفا اختصاصی بازی Nioh 2 به چه شکل است.

ازطرفی تریلر ذکر شده فقط ازطریق کانال یوتیوب اروپا پلی استیشن منتشر شده است و احتمال می‌رود نسخه آلفا اختصاصی Nioh 2 هم فقط در دسترس کاربران اروپایی PS4 قرار بگیرد. باید تا روز جمعه منتظر ماند و ببینیم نسخه آلفا اختصاصی Nioh 2 به چه صورت در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی بازی Nioh 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Nioh 2
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده