// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶

تریلر گیم پلی Creature Keeper با محوریت نبردهای بازی

استودیو Fervir به تازگی تریلری از بازی Creature Keeper منتشر کرده که نبردهای بازی را نشان می‌دهد.

بازی Creature Keeper یک اثر اکشن ماجراجویی است که در سبک نقش آفرینی و توسط استودیو Fervir ساخته شده است و قرار است در آینده منتشر شود. اساس و پایه‌ی این بازی بر نبرد و اکتشاف قرار داده شده که حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سازنده‌ی آن یک تریلر از بازی منتشر کرده که سیستم مبارزات آن را نشان می‌دهد.

در حال حاضر اطلاعات کمی از این بازی در دسترس است و در همین حد می‌دانیم که با یک بازی تک‌نفره روبه‌رو هستیم. همان‌طور که از تریلر بازی که در میانه‌ی مطلب است نیز قابل مشاهده است، می‌بینید که بازی دارای یک سبک جذاب و فانتزی است که در آن نوع مبارزات طوری طراحی شده که شما می‌توانید علاوه بر کشتن دشمنان خود، برخی از آنان را به نفع خود رام کنید تا برای شما بجنگند. تریلر بازی Creature Keeper را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، شخصیت بازی با دادن چند تکه میوه به قورباغه‌های داخل بازی، آن‌ها را رام و عاشق خود می‌کند و از این طریق به جنگ جادوگران می‌فرستد. وی از این موجودات به‌عنوان سپر استفاده می‌کند تا بتواند با سلاح‌های خود از جمله بومرنگ به دشمنان خود حمله کند. همچنین در صحنه‌ای دیگر شخصیت اصلی بازی را در کنار تعدادی جوجه غول‌پیکر می‌بینیم که در حال فرار از یک باتلاق هستند.

سیستم استفاده از موجودات داخل بازی به‌عنوان دوست و همراه یک ایده‌ی خوب و جذاب است که البته بسته به توانایی استودیو Fervir، باید دید به چه میزان می‌تواند در روند گیم‌پلی بازی موثر باشد. هنوز مشخص نیست که از این روش می‌توان برای رام کردن همه‌ی موجودات داخل بازی استفاده کرد یا خیر، اما در کل ویژگی جالبی به‌نظر می‌رسد. لحظات آخر تریلر نیز در نوع خود جالب به‌ نظر می‌رسد. ما شخصیت اصلی بازی را در حالی می‌بینیم که سعی دارد با کمان خود به سمت دشمنان تیراندازی کند، اما تیری برای این کار ندارد؛ از این‌رو خودِ کمان را به عنوان سلاح به سمت دشمن پرتاب می‌کند. این مورد را نیز می‌توان یکی دیگر از خلاقیت‌های استودیو Fervir برای بازی Creature Keeper دانست که قطعا در جذاب‌تر کردن این اثر اکشن موثر خواهد بود. این بازی در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد و فعلا باید برای شنیدن اطلاعات بیشتر در مورد آن صبر کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده