نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نگاهی جامع به اطلاعات منتشر‌شده از بازی Mortal Kombat 11

حالا که دیگر چیزی به‌انتشار جدیدترین دست‌پخت ادبون یعنی Mortal Kombat 11 نمانده، اطلاعاتی که از این بازی مورد انتظار در دسترس است را جمع‌آوری کردیم و زیر ذره‌بین بردیم. با زومجی همراه باشید.

سومین روز از دومین ماه سال که ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ خورشیدی باشد، شاید درکنار شنیدن صدای بوق ماشین‌ها و روزمرگی‌های همیشگی، این صدای خورد شدن جمجمه‌ها، استخوان‌ها، ریختن‌ خون‌ها و نعره‌های لوکنگ و ساب‌زیرو باشد که توجه‌مان را به‌خود جلب می‌کنند چرا که در این روز، یازدهمین قسمت از مجموعه محبوب، خاطره‌انگیز و تحسین‌شده‌ی مورتال کامبت عرضه می‌شود و یک بار دیگر، همراه‌با ماجرایی کاملا جدید با شخصیت‌ها و اتفاقاتی نو، دست در دست ادبون و رفقای خشنش در استودیو ندررلم (NetherRealm) دوباره پا به دنیای این مجموعه خواهیم گذاشت.

از آنجایی که Mortal Kombat 11 کمتر از دو هفته‌ی دیگر منتشر خواهد شد، بر این شدیم تا در قالب یکی از آیتم‌های چهل و هشتمین قسمت از سری برنامه‌های لودینگ، به اطلاعات و مواردی که از این بازی در در دسترس قرار گرفته است و با جمع‌بندی آن‌ها، خودمان را برای تجربه‌ی بازی آماده کنیم. بازی مورتال کامبت 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت راهی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد شد و در ادامه شما را به تماشای این آیتم ویدیویی دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

این آیتم ویدیویی در جریان چهل و هشتمین قسمت از سری برنامه‌های لودینگ، دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری پخش شد و اگر به دیگر موضوعاتی که در این برنامه مطرح شده است علاقه‌مند هستید، شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده