نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

نگاهی به برخی از بهترین ماموریت‌های سری The Elder Scrolls

مجموعه الدر اسکرولز، در قالب نسخه‌های مختلفش ماموریت‌هایی جالب و فراموش‌نشدنی تقدیم‌مان کرده که در این آیتم ویدیویی نگاهی به برخی از این ماموریت‌ها خواهیم داشت. 

بدون شک وقتی صحبت از بازی‌های نقش آفرینی می‌شود، یکی از آثاری که نمی‌توان به‌سادگی از اسمش گذشت مجموعه The Elder Scrolls است؛ مجموعه عظیم متعلق به شرکت بتسدا که از همان نسخه‌های اول گرفته تا آخرین نسخه منتشر‌شده از آن برای پی‌سی و کنسول‌ها یعنی Skyrim، ماجراجویی‌هایی فراموش‌نشدنی در جهانی بسیار بزرگ و پرجزییات را برای‌مان رقم زده است و همواره در زمان خودش اثری لایق‌احترام بوده و البته که برخی نسخه‌های آن جوایز مختلفی را هم دریافت کرده‌اند. 

بدون شک یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت سری بازی‌های The Elder Scrolls، ارائه ماموریت‌هایی جذاب و خاطره‌انگیز است؛ ماموریت‌هایی که گاه از حیث گیم‌پلی و مکانیزم‌ها در خاطرات‌مان ثبت شده‌اند و گاه به سبب ارائه داستانی جالب در مورد شخصیت‌های حاضر در دنیای بازی‌های الدر اسکرولز. در این آیتم ویدیویی که پیش از این در چهل و هفتمین قسمت از برنامه لودینگ آن را تماشا کرده‌اید، نگاهی به برخی از بهترین و جالب‌ترین ماموریت‌های سری الدر اسکرولز داشته‌ایم که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده