// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی شوتر سوم شخص Remnant: From the Ashes تابستان سال جاری منتشر می‌شود

به تازگی تریلر جدیدی از Remnant: From the Ashes منتشر شد و سازندگان بازی، اطلاعاتی از محتوا و تاریخ انتشار این اثر ارائه دادند.

Remnant: From the Ashes اثری دیگر از استودیوی گانفایر گیمز (Gunfire Games)، یکی از سازندگان بازی Darksiders III در سال ۲۰۱۸، و پرفکت وورد (Perfect World) است که به کمک پنیک باتن (Panic Button) بازی Hob را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده بود. امروز این دو استودیو تأیید کردند که شوتر سوم شخص‌شان در تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

سازندگان علاوه بر انتشار تریلر «?Can You Survive»، به بسیاری از ویژگی‌های درون بازی پرداختند و اطلاعاتی از پروسه ساخت بازی ارائه دادند. Remnant: From the Ashes به شکل چندنفره تا سقف سه نفر را پشتیبانی خواهد کرد، با این حال اتصال بازی Host محور خواهد بود. به این ترتیب امکانش وجود دارد که تمام بازی را به تنهایی به پایان برسانید، اما به گفته سازندگان انجام این کار کمی دشوارتر است.

بازی نهایی در هنگام عرضه بیش از ۱۰۰ دشمن مختلف و ۲۰ باس را شامل خواهد شد که هر یک تاکتیک‌ها و شیوه‌های مختلفی برای حمله خواهند داشت. پیشرفت بازیکن براساس تجهیزات است و به این ترتیب دنیاها و آیتم‌هایی که درونشان جا دارند در هرنوبت به شکل شانسی تغییر خواهند کرد. به گفته دیوید آدامز، بنیانگذار گانفایر گیمز، Remnant: From the Ashes یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های این استودیو است. او دلیل این امر را این چنین بیان کرد که «بازی چگونگی طراحی سنتی را برای خلق یک محیط تغییر پذیر و پویا به چالش می‌کشد.»

علاوه بر این، آدامز معتقد است که تیم سازنده روی اثری تمرکز کرده‌اند که «بازیکنان را با تیراندازی دیوانه‌وار، ارزش تکرار بالا و طیف وسیعی از رموز کشف نشده هیجا‌ن‌زده خواهد کرد.» یوم ایم، معاون ارشد انتشارات جهانی پرفکت وورد اینترتیمنت نیز همراه با اعلام تاریخ انتشار Remnant: From the Ashes نقطه نظرش در مورد پروسه ساخت را بیان کرد و گفت:

ما می‌دانستیم که باید به گانفایر برای زنده کردن ایده‌اش از یک اثر اکشن-بقای شوتر با گیم‌پلی‌هیجان‌انگیز کمک کنیم. Remnant: From the Ashes یک تجربه ناب را به طرفداران نبرد‌های چالش‌برانگیز و گیم‌پلی ارزشمندی از همکاری اکشن-بقا ارائه خواهد داد.

می‌توانید آخرین تصاویر از بازی را در پایین مشاهده کنید. Remnant: From the Ashes هم اکنون برای انتشار در ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده