نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷

جدیدترین تریلر بازی Control با محوریت مکانیک‌های گیم پلی منتشر شد

جدیدترین تریلر از گیم‌پلی بازی Control، قدرت‌های ویژه‌ی قهرمان داستان، فضاسازی و مکانیک‌های گیم‌پلی محصول جدید سم لیک را نمایش می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

کمتر کسی پیدا می‌شود که سم لیک را نشناسد؛ مرد بزرگ صنعت بازی‌سازی که با خلق شاهکاری با نام Max Payne، نامش را در جهان بازی‌سازی مطرح کرد و در ادامه با ساخت بازی‌هایی همچون Alan Wake و Quantom Break، به‌عنوان یک بازی‌ساز شاخص در آسمان هنر هشتم به یک ستاره‌ی درخشان و الهام‌بخش تبدیل شد.

بازی جدید سم لیک که کنترل (Control) نام دارد نیز مانند دیگر آثارش، به یک بازی مورد انتظار تبدیل شده و از آنجایی که این مدت، اطلاعات نه‌چندان زیادی از روند گیم‌پلی آن به‌اشتراک گذاشته شده بود، خیلی منتظر بودیم تا ببینیم که بازی جدید استودیو رمدی، بازیکنان خود را با چه روش‌هایی قرار است سرگرم کند. حالا انتظارات به‌پایان رسیده و در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر جدید از بازی Control منتشر شده که در آن، فضاسازی بازی، مکانیک‌های گیم‌پلی و قدرت‌های ویژه جِس فیدن (قهرمان داستان) به‌تصویر کشیده می‌شود.

تریلرهای قبلی بازی کنترل نیز قسمت‌هایی از گیم‌پلی اثر را نمایش می‌دادند اما این تریلر، تمام و کمال روی مکانیک‌هایی که بازی در اختیار کاربرش قرار می‌دهد، متمرکز شده که تماشایش را توصیه می‌کنیم. از قدرت معلق شدن در محیط گرفته تا تله‌کنیسیس و تفنگی ویژه که Service Weapon نام دارد و نقش چندین تفنگ مختلف را یک‌جا بازی می‌کند، همه را در این تریلر تماشا می‌کنیم؛ مواردی که آزادی‌عمل بالایی به شخص گیمر می‌دهد و راه‌های مختلفی را برای پیش‌برد اثر، در اختیارش قرار می‌دهد.

بازی Control در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) توسط شرکت 505 گیمز، راهی ایکس‌ باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4 خواهد شد. در ادامه، صحبت را کم و شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده