نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴

حضور کوتال کان در Mortal Kombat 11 به عنوان کاراکتر قابل بازی تایید شد

استودیو ندررلم با انتشار تریلری تازه از پیوستن کوتال کان به جمع مبارزان بازی Mortal Kombat 11 خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو NetherRealm در جریان آخرین قسمت از سری لایواستریم‌های «کامبت کاست» تریلر جدیدی را از بازی Mortal Kombat 11 منتشر و از این طریق حضور کوتال کان (Kotal Kahn) را به عنوان یکی از مبارزان بازی تایید کرده است.

از آنجایی که استودیو ندررلم هفته گذشته با انتشار توییت جدیدی به صورت واضح به کوتال کان اشاره کرد و پیش از این شاهد حضور این کاراکتر در تریلرهای دیگر بازی MK11 بودیم، حضور این کاراکتر در بازی چندان غافل‌گیرکننده نبود. برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند، باید بگوییم که کوتال کان یکی از کاراکترهای تازه مجموعه محبوب مورتال کامبت است که اولین بار در نسخه قبلی این سری یعنی بازی Mortal Kombat X شاهد حضورش بودیم.

اگر می‌خواهید بدانید که کاراکتر کوتال کان در بازی Mortal Kombat 11 چگونه به نظر می‌رسد، استودیو ندررلم از او بیشتر به عنوان یک مبارز خیابانی یاد می‌کند. این کاراکتر به واسطه قامت بلند و مجموعه‌ای از حرکات ویران‌کننده می‌تواند آسیب بسیار زیادی را به دشمنان وارد کند. افزون بر این، کوتال کان مجهز به شمشیری است که می‌تواند برای تقسیم دشمنانش به دو قسمت از آن استفاده کند.

استودیو NetherRealm تریلر گیم‌پلی جدیدی را به منظور نمایش حرکات کوتال کان منتشر کرده است، اما در این تریلر بیش از آن که شاهد قدرت‌نمایی این کاراکتر باشیم، شاهد ضرباتی هستیم که جکی بریگز به او وارد می‌کند. همچنین از زمان تایید حضور جکی بریگز به عنوان یکی از مبارزان بازی مورتال کامبت 11، این اولین باری است که شاهد حرکات او هستیم. در واقع جکی برنده مبارزه‌ای است که در تریلر تازه بازی در معرض نمایش قرار می‌گیرد و در پایان تریلر شاهد یکی از فیِتالیتی‌های بی‌رحمانه او هستیم.

بازی Mortal Kombat 11 ماه آینده در تاریخ ۳ اردیبهشت (۲۳ آوریل) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه تریلر گیم‌پلی تازه بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده