// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

حالت ساخت زمین مسابقه احتمالا به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه می شود

یکی از دیتا ماینرهای بازی Super Smash Bros. Ultimate، به‌تازگی متوجه فایل‌های حالت ساخت زمین مسابقه و Home Run Contest برای این بازی شده است.

بازی Super Smash Bros Ultimate را می‌توان یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه مبارزه‌ای دانست. وجود ۷۴ کاراکتر در بازی، موردی است که Super Smash Bros. Ultimate را از رقبای خود جدا می‌کند. با این‌حال از نظر مبارزات و محتویات بخش‌ تک نفره بازی، شاهد کمبودهایی بودیم. البته کمپانی نینتندو اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۹ با انتشار بسته الحاقی و محتویات مختلف، مبارزان و محتویات مختلفی را به Super Smash Bros Ultimate اضافه خواهد کرد.

برای مثال در ماه آوریل کاراکتر جوکر از بازی Persona 5 به‌جمع مبارزان سوپر اسمش برادرز آلتیمیت اضافه خواهد شد. از طرفی مدتی پیش و در جریان نینتندو دایرکت اعلام شده بود که با آپدیت 3.0 محتویات مختلفی به این بازی اضافه خواهد شد. حال با توجه به‌جدیدترین اخبار بازی، یکی از دیتا ماینرهای Super Smash Bros Ultimate با جست‌وجوی در فایل‌های بازی متوجه حالت‌های جدیدی شده است. اولین محتویات بازی Home Run Contest نام دارد.

این در حالی است که محتوای دیگر بازی درواقع حالت ساخت زمین مسابقه (استیج) است که در Super Smash Bros. Brawl و Super Smash Bros. Wii U مورد استفاده قرار گرفته بودند. در ادامه می‌توانید ویدیو صحبت‌های این کاربر را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده