// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

اولین تریلر بازی Shenmue 3 منتشر شد

در جریان رویداد French Convention Magic 2019، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Shenmue 3 به‌نمایش درآمد.

بازی Shenmue 3 برای اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2015 معرفی شد و در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. پس از سکوت خبری طولانی بالاخره اعلام شد که بازی Shenmue III در سال ۲۰۱۸ عرضه نمی‌شود. این در حالی بود که در نمایشگاه گیمزکام 2018 تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام شد. با این‌حال کاربران و هواداران این مجموعه منتظر مشاهده‌ی محتویات و نمایش‌های مختلفی از جهان Shenmue 3 هستند تا با فضا و اتمسفر آن آشنا شوند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی French Convention Magic 2019 در شهر موناکو فرانسه برگزار شده است و در جریان رویداد Shibuya Productions Crazy Time، یو سوزوکی، کارگردان بازی Shenmue 3، اولین تریلر گیم‌پلی بازی را به‌نمایش گذاشت. یو سوزوکی در ادامه اعلام کرده است که ویدیو منتشر شده، در واقع نسخه کوتاه شده ویدیو اصلی است که در آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین به این مورد اشاره شده است که در ماه‌های پیش روی هم ویدیوهای بیشتری از Shenmue 3 منتشر خواهد شد.

در جریان تریلر بازی Shenmue 3 شاهد بخش‌های مختلفی از بازی، مبارزات و میان‌پرده‌های سینمایی هستیم. از طرفی قبل از رونمایی از تریلر گیم‌پلی Shenmue 3، یو سوزوکی توضیحاتی را در مورد سیستم مبارزات، Inventory و خرید در بازی ارائه کرد. در این نسخه سعی شده است مبارزات بازی به‌نحوی طراحی شوند که مخاطبان بیشتری به‌مجموعه Shenmue جذب شوند. از طرفی مینی‌گیم‌ها هم به بازی برگشته‌اند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Shenmue 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Shenmue III در تاریخ پنج شهریور ماه ۱۳۹۸ (۲۷ آگوست) برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده