نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

باس جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice با انتشار تریلری معرفی شد

باس فایت The Chained Ogre، غولی بلندقامت و تنومند است که بازیکنان بازی Sekiro: Shadows Die Twice را حسابی به دردسر خواهد انداخت.

کمتر گیمری این روزها پیدا می‌شود که از هیدتاکا میازاکی و بازی‌های چالشی و جذابش، چیزی نشینده باشد. بازی‌هایی که گیمر را در مقابل یک سری باس‌فایت ویژه قرار می‌دهد و لحظاتی پرتنش، حماسی و سنگین را رقم می‌زنند. بازی‌ساز معروف ژاپنی که این روزها سخت مشغول آماده‌سازی دست‌پخت جدیدش یعنی Sekiro: Shadows Die Twice است، هر از چندگاهی، گذری به باس‌فایت‌های این اثر می‌زند و بازیکنان را با آن‌ها آشنا می‌کند.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازنده‌ی بازی یعنی استودیو فرام‌سافتور، در صفحه‌ رسمی توییتر بازی یک ویدیو کوتاه از باس‌فایت The Chained Ogre را با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

The Chained Ogre یا «غولِ زنجیر شده»، ویژگی‌های ظاهری همه‌ی انسان‌های عادی را داراست اما قد بسیار بلند و ماهیچه‌های قدرتمندش، از او یک غول بی‌شاخ و دم ساخته که می‌تواند عرصه را بر بازیکنان تنگ کند و آن‌ها را به چالش بکشد. بازی از آنجایی که در دوره‌ی سنگُکوی ژاپن جریان دارد، در تار و پود خود از افسانه‌ها و باورهای سنتی ژاپن برای غرق کردن مخاطب در خود بهره برده و همین هیولای The Chained Ogre نیز از دل افسانه‌های Oni و Yokaiهای ژاپنی بیرون آمده است. اخیرا و در قالب یک تریلر کوتاه، دقیقا مثل همین تریلر که در ادامه تماشایش خواهیم کرد، باس‌فایت Lady Butterfly معرفی شد که به نظر، نبردی جذاب و شخصی با قهرمان داستان ما خواهد داشت و پیشنهاد می‌کنیم تماشای این تریلر جذاب را از دست ندهید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲۲ مارس (۲ فروردین) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در ادامه توجه شما را به تماشای این تریلر جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده