// سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

جزئيات آپدیت Operation Grand Heist بازی COD: Black Ops 4 منتشر شد

استودیو تری آرک با انتشار یک تریلر، محتویات Operation Grand Heist بازی Call of Duty: Black Ops 4 را به‌نمایش گذاشت.

قطعا استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، محتویات مختلفی را برای بازی خود در نظر گرفته است تا کاربران تجربه‌ی یکنواخت و تکراری نداشته باشند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، امروز به‌روزرسانی جدیدی برای COD: Black Ops 4 منتشر می‌شود که در جریان آن شاهد اضافه شدن محتویات متفاوت و جالبی برای این بازی هستیم. همچنین استودیو تری آرک تصویری از محتویات آینده Black Ops 4 هم منتشر کرده است که در نوع خود جالب است.

با اینکه آپدیت Operation Grand Heist بازی کالاف دیوتی: بلک آپس 4 امروز در دسترس قرار می‌گیرد، اما تری آرک تریلری را منتشر کرده است که جزيات این آپدیت را نشان می‌دهد. از محتویات در نظر گرفته شده می‌توان به دو نقشه Standoff و Buried اشاره کرد که به حالت بلک‌اوت بازی اضافه می‌شوند. همچنین سلاح‌ها و Camoهای جدیدی هم ضمیمه این محتوا شده است. از محتویات آینده فصل جدید Call of Duty: Black Ops 4 هم می‌توان به اضافه شدن حالت‌ Prop Hunt (یکی از حالت‌های مورد انتظار و پرمخاطب کالاف دیوتی) اشاره کرد. همچنین نقشه‌های بیشتری هم برای حالت زامبی در نظر گرفته شده است.

در ادامه کاربران می‌توانند ویدیو آپدیت Operation Grand Heist بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند:

دانلود از آپارات

محتویات آینده Call of Duty: Black Ops 4


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده