// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۷

۶ دقیقه از گیم پلی فصل جدید Rainbow Six Siege را تماشا کنید

یوبیسافت در جریان مسابقات Six Invitational 2019، گیم پلی فصل جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Operation: Burnt Horizon را به نمایش گذاشت.

فصل جدید بازی محبوب Rainbow Six Siege نزدیک است و هر روز اطلاعات بیش‌تری از سوی شرکت Ubisoft منتشر می‌شود. یوبی سافت در جریان مسابقات Six Invitational 2019 بازی رینبو سیکس سیج، نمایشی کوتاه از گیم‌پلی و نقشه‌ی جدید این بازی در Operation: Burnt Horizon را ارائه کرد. این ویدیو به بررسی قابلیت‌های دو اپراتور جدید بازی، یعنی Mozzie و Gridlock، می‌پردازد. همچنین نگاهی کوتاه به نقشه‌ی جدید این فصل با نام Outback خواهیم انداخت.

طبق اطلاعات موجود در این ویدیو، گریدلاک می‌تواند از تیغ‌های مخصوصی با نام Trax Stingers استفاده کند و به کمک آن قسمتی از نقشه را برای عبور مدافع‌ها غیر ممکن کند. این تیغ‌ها در یک جسم قوطی شکل هستند و با پرتاب آن در ناحیه‌ی مورد نظر، تیغ‌ها سریعا شروع به پخش شدن روی زمین می‌کنند و قسمت نسبتا بزرگی از مسیر را اشغال و مسدود می‌کند. هنگام پرتاب این تیغ‌ها، ADS اپراتور Jager نمی‌تواند آن را از بین ببرد اما زمانی که تیغ‌ها در حال پخش شدن هستند، اگر سریع به آنها شلیک کنید، از بیش‌تر شدن تیغ‌ها جلوگیری می‌کنید. شلیک کردن به تیغ‌ها، استفاده از مواد منفجره یا شکستن آن‌ها با اسلحه، از راه‌های از بین بردن Trax است. مهاجم‌ها می‌توانند بدون آسیب دیدن از روی تیغ‌ها عبور کنند اما باعث آسیب دیدن و کند شدن حرکت دشمنان می‌شود. از این تیغ‌ها می‌توان در استراتژی‌های مختلفی استفاده کرد؛ مثلا هنگامی که در حال خنثی کردن بمب هستید، از این تیغ‌ها استفاده کنید تا دسترسی به خنثی‌کننده را سخت کنید.

از طرفی دیگر مازی یک مدافع است و قابلیت جدید او می‌تواند دشمنان را به دردسر بیندازد؛ چرا که او با استفاده از ربات کوچکی که Pest نام دارد، می‌تواند Drone مهاجم‌ها را هک کند و کنترل آن‌ها را در اختیار بگیرد. Mozzie می‌تواند Pest را به دیوار یا هر جای دیگر شلیک کند و منتظر باشد تا یک Drone از آنجا عبور کند و Pest با پریدن روی آن، آن را هک کند و کنترلش را در اختیار مازی قرار دهد. مازی نمی‌تواند این ربات‌های هک شده را از روی زمین بردارد و همچنین نمی‌تواند آن را از محدوده‌ی نقشه‌ی مدافع‌ها خارج کند. این کار باعث از بین رفتن آن ربات می‌شود. Pest نه‌تنها می‌تواند ربات‌های عادی را هک کند، بلکه می‌تواند کنترل ربات مخصوص اپراتور Twitch را هم در اختیار بگیرد. یکی از راه‌ها تشخیص ربات هک شده، چراغ چشمک‌زن روی ربات‌ها است. اگر رباتی با Pest هک شده باشد، چراغ آن از قرمز به آبی تغییر رنگ می‌دهد. برای جلوگیری از هک شدن توسط Pest، هنگامی که با ربات خود در حال جست‌وجو هستید، با نزدیک شدن به یک Pest، اخطار قرمز رنگی روی صفحه به نمایش درمی‌آید. اگر از قابلیت Logic Bomb اپراتور Dokkaebi استفاده کنید، می‌توانید تصاویر دوربین ربات هک شده را ببینید ولی نمی‌توانید آن را کنترل کنید.

نقشه‌ی بازی هم نسبتا بزرگ است و می‌تواند درگیری در فاصله‌ی کم تا دور را پوشش دهد. محیط‌های این نقشه با سه رنگ آبی، زرد و سبز مشخص شده‌اند که می‌تواند در نشانه‌گذاری و یادگیری نقشه به شما کمک کند.

بازی Rainbow Six Siege برای پلفترم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. در پایان می‌توانید عملکرد دو اپراتور استرالیایی جدید Operation: Burnt Horizon را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده