// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

دموی قابل بازی Yoshi’s Crafted World منتشر شد

جدیدترین بازی انحصاری نینتندو سوییچ یعنی Yoshi’s Crafted World هم‌اکنون در قالب نسخه دمو قابل دانلود و تجربه است.

کمپانی نینتندو در جریان رویداد اینترنتی نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) اعلام کرد که نسخه دموی بازی Yoshi’s Crafted World هم‌اکنون برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

کاربران با دانلود کردن نسخه دموی بازی یوشی کرفتد ورلد می‌توانند هدایت این دایناسور دوست داشتنی را برعهده بگیرند و دشمنان را از بین ببرند. نسخه دموی این بازی هم اکنون از طریق فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop در دسترس است. کاربران در جریان این نسخه آزمایشی می‌توانند مرحله اول این بازی را تجربه کنند.

بازی Yoshi’s Crafted World از گرافیک کارتونی و دوربین دوبعدی بهره‌مند است. البته گفتنی است که مدل‌های این بازی همگی به طور سه بعدی طراحی شده‌اند و در قسمت‌هایی از بازی شاهد چرخش دوربین هستیم که این موضوع را به رخ می‌کشد. گیم پلی بازی نیز همانند نسخه‌های پیشین در سبک پلتفرمر جریان دارد.

سازندگان در توضیحات رسمی خود در مورد نسخه دموی این بازی نوشتند:

وارد ماجراهای تازه یوشی شوید و در دنیایی که آیتم‌های آن از اجسام پیرامون ما همچون جعبه‌ها، لیوان‌های کاغذی و غیره تشکیل شده است، سفر خود را آغاز کنید. در حالی که هدایت یوشی را برعهده می‌گیرید روی سطوح مختلف پرش کنید و در آن سو دشمنان را قورت دهید. همچنین در مراحلی دیگر به دنبال جواهرات با ارزش بروید یا اینکه در محیط‌های دیگر مراحل را برعکس پیش ببرید و محتوای جدید کشف کنید.

در تریلر منتشر شده شاهد المان‌های مختلف گیم پلی بازی Yoshi’s Crafted World بودیم که از بین آنها شاهد مسابقات اتومبیل‌رانی و حتی هواپیمایی بودیم. به نقل از نینتندو، باس فایت‌های چالش برانگیز انتظار کاربران را می‌کشد که گیاه گوشت خوار معروف را در ویدیوهای نینتندو مشاهده کردیم.

کاربران در جریان بازی با جمع‌آوری کردن سکه‌های طلا می‌توانند از آن در ماشین‌های شانسی استفاده کنند و آیتم‌های ظاهری جالب و متفاوتی را برای دایناسورشان به ارمغان آورند. البته گفتنی است که این آیتم‌ها تنها ظاهر تزئینی نخواهند داشت و روی گیم پلی نیز تاثیرگذار هستند. جالب است بدانید که بیش از ۱۸۰ نوع پوشش در بازی برای یوشی وجود دارد. البته پیدا کردن برخی از این کاستوم‌ها بسیار دشوار است و صرفا با پرداخت سکه به ماشین‌های مخصوص امکان پذیر نیست.

بازی Yoshi’s Crafted World در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۹۸) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. از طریق این لینک می‌توانید به صفحه دانلود نسخه دموی این بازی مراجعه کنید یا اینکه در پایین نگاهی به تریلر گیم پلی این محصول زیبا بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده