// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

سازنده بازی CoD: Black Ops 4 پوسته Vampire Hunter را برای سلاح‌های آن منتشر کرد

استودیو تری آرک در تازه‌ترین اقدام خود برای سلاح‌های بازی Call of Duty: Black Ops 4 یک پوسته‌ی جدید با نام Vampire Hunter منتشر کرد.

طی روزهای گذشته، بازی Call of Duty: Black Ops 4 میزبان یک بروزرسانی جدید شد که علاوه بر تغییراتی که در بعضی بخش‌های بازی اعمال می‌کند، شامل پوسته‌ای جدید نیز برای برخی از سلاح‌های این بازی است که Vampire Hunter نام دارد و امکان خرید آن را از طریق فروشگاه داخل بازی برای بازیکنان فراهم می‌کند. از آنجایی که این پوسته به قیمت هزار امتیاز داخل بازی قابل تهیه است و بسیاری از بازیکنان ممکن است نتوانند ظاهر آن را ببینند، حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Treyarch اقدام به انتشار تریلری برای این پوسته که به اختصار Vapr-XKG نام دارد کرده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همانطور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، این پوسته اسلحه شما را به رنگ نقره‌ای در می‌آورد که مزین به طرح اسکلت نیز هست و در قسمت هدف‌گیری سلاح نیز یک جمجمه و دو بال وجود دارد که جلوه‌ای خاص به سلاح شما می‌دهد. این پوسته به عنوان بخشی از یک باندل به نام Mastercraft در بازی قرار داده شده که با خرید آن، علاوه بر این پوسته موارد دیگری را نیز از جمله نشان‌ها، کارت‌های فراخوانی و طرح خون‌ریزی (Blood Splatter) صاحب می‌شوید. قیمت این باندل به همراه تمامی اقلام داخل آن هزار امتیاز داخل بازی است که برابر است با ۱۰ دلار. بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. در رابطه با بازی شوتر اول شخص Call of Duty: Black Ops 4 پیش‌تر در زومجی خواندید که جزییاتی از محتویات آینده‌ی حالت زامبی این بازی اعلام شده است.

نظر شما در رابطه با این پوسته چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده