// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

بسته الحاقی جدید بازی Kingdom Come: Deliverance با نام Band of Bastards معرفی شد

جدیدترین و سومین بسته الحاقی بازی نقش آفرینی Kingdom Come: Deliverance با نام Band of Bastards با انتشار تریلری معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که محتوای جدیدی به‌زودی برای بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر می‌شود و بازیکنان باری دیگر می‌توانند با کاراکتر خود یعنی هنری وارد دنیای قرون وسطی شوند و به انجام ماموریت‌ها بپردازند.

بسته الحاقی جدیدی با نام Band of Bastards برای بازی Kingdom Come: Deliverance در حال توسعه است که اوایل ماه آینده میلادی به دست کاربران می‌رسد. این بسته دانلودی در واقع سومین DLC این بازی نقش آفرینی به شمار می‌رود.

گویا به تازگی راهزن‌ها (Bandit) در مناطق مختلف این بازی مشکلاتی برای مردم شهر ایجاد کرده‌اند. از زمان جنگ تا به حالا برخی از رهبران این مناطق هنوز موفق نشده‌اند که آرامش را در راه‌ها ایجاد کنند و برخی از افراد از این موضوع سواستفاده کرده‌اند و به دنبال اهداف پلید خود هستند. حال Sir Radzig Kobyla افرادی را استخدام کرده است که به این موضوع رسیدگی کنند و آرامش را به جاد‌ه‌های این شهر برگردانند. در حالی که این گروه از مجرمان سابق تشکیل شده است، به تازگی به هنری ماموریتی سپرده شده است که هدایت این گروه را بر عهده بگیرد.

بسته الحاقی Band of Bastards در تاریخ ۵ فوریه (۱۶ بهمن ماه) منتشر می‌شود و در دسترس کاربران بازی Kingdom Come: Deliverance قرار می‌گیرد. این محتوا در واقع بعد از بسته‌های پیشین یعنی Ashes و The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon منتشر می‌شود. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز در کانال خود منتشر کردند که در پایین می‌توانید آن را تماشا کنید و خود را با محتویات آن آشنا کنید.

 دانلود ویدیو از آپارات

بازی Kingdom Come: Deliverance هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در زومجی توانست نمره ۷ را از آن خود کند. از طریق این لینک می‌توانید به مطلب بررسی آن مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Kingdom Come: Deliverance می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی در چند وقت اخیر باشد، اما مشکلی که این بازی دارد این است که همیشه وقتی که می‌خواهید به آن نقطه اوج لذت بردن از بازی برسید، مشکلی، باگی یا هر چیز مختل‌کننده دیگری ظاهر می‌شود و تا حدودی توی ذوق‌تان می‌زند. به علاوه خیلی از بخش‌های بازی به استثنا داستان، ترکیبی از المان‌های مثبت و منفی هستند و همین باعث می‌شود تا بازی، بیش‌تر شبیه به یک اثر متوسط یا نهایتا نسبتا خوب به نظر برسد. 

نظرات خود را در مورد این بازی و بسته الحاقی جدیدش با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه اختصاصی Kingdom Come: Deliverance در زومجی مراجعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده