// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

ویدیو داستانی جدید Metro Exodus خشونت این بازی را به‌نمایش می‌گذارد

در جریان روز دوم از رویداد بازی Metro Exodus، تریلر جدیدی از بخش داستانی این اثر به‌نمایش در آمد که مبارزات این بازی را نشان می‌دهد.

دیروز استودیو 4A Games و Deep Silver اعلام کردند که یک رویداد پنج روزه برای بازی Metro Exodus در نظر گرفته‌اند و در هر روز اطلاعات مختلفی از بازی منتشر می‌شود. در اولین روز شاهد تایید حالت Photo Mode بودیم که از روز عرضه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران پی سی هم به‌واسطه‌ی Nvidia Ansel می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده تصمیم گرفته است در روز دوم تریلر جدیدی را از بخش داستانی بازی Metro Exodus منتشر کند. در این ویدیو شاهد میان‌پرده‌های داستانی مختلفی از بازی و کاراکترهای آنا و آرتیوم هستیم. در این نسخه آرتیوم معتقد است که در خارج از مترو جایی برای زندگی کردن وجود دارد، اما به‌نظر می‌رسد گروهی مانع از این کار خواهند شد. همچنین در کنار بخش‌های سینمایی، شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی خشونت آمیز این نسخه هستیم که آرتیوم در محیط‌های مختلف با دشمنانش و هیولاهای بازی روبه‌رو می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که در تریلرهای منتشر شده از بازی Metro Exodus مشاهده کرده‌ایم، این است که این نسخه، جهان بیرون از مترو را بیشتر از گذشته و دو نسخه‌ی پیشین نشان می‌دهد. از طرفی محیط‌های جنگلی و سر سبزی هم برای این نسخه در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بخش داستانی و صحنه‌های گیم‌پلی بازی Metro Exodus را در زومجی تماشا کنید. بازی Metro Exodus در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه)‌ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده