نویسنده: رضوان دشتی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶

ویدیوی احتمالی از نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

به‌تازگی ویدیویی از بازی Red Dead Redemption 2 در اینترنت منتشر شده که احتمال عرضه این بازی روی پی سی را قوت می‌بخشد.

همان‌طور که اطلاع دارید، بازی Red Dead Redemption 2 از زمان رونمایی رسمی در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های نسل هشتم تایید شده بود و شرکت تیک- تو (Take-Two Interactive) در گزارش مالی خود اشاراتی به PC به عنوان پلتفرمی برای بازی‌های ویدیویی داشت، اما هیچ‌وقت به صورت مستقیم اعلام نکرد که بازی وسترن جدید راک‌استار برای این پلتفرم منتشر می‌شود یا نه. جالب است بدانید که یکی از کارمندان این شرکت در حساب کاربری لینکدین خود عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 را برای پی‌سی تایید کرد و همین باعث شد تا طرفداران پلتفرم پی سی بیش از پیش امیدوار باشند.

خبر خوش اینکه یکی از کاربران سایت ResetEra ویدیویی را از کانال یوتیوب Reupload Deleted Videos منتشر کرده است که در آن شاهد اجرای بازی Red Dead Redemption 2 روی پی‌سی هستیم. البته این ویدیو مستقیما از سیستم ضبط نشده و از روی صفحه‌ی مانیتور فیلم‌برداری شده است. این بهترین تاکتیک برای واقعی جلوه دادن موارد تقلبی محسوب می‌شود. در منوی اصلی بازی شاهد علامت‌های مربوط به صفحه‌کلید هستیم و حرکت ماوس طبیعی و واقعی به‌نظر می‌رسد. در ادامه مشاهده می‌کنیم که کاربر وارد تنظیمات صفحه‌نمایش می‌شود و در منوی جدید گزینه‌هایی که مخصوص بازی‌های پی‌سی هستند، از جمله Vsync، FXAA، انتخاب رزولوشن‌های مختلف و غیره به خوبی نمایش داده می‌شوند.

این ویدیو تنها ۲۵ ثانیه زمان دارد و مشخص نیست که فرد فاش کننده، از کجا به این نسخه از بازی دسترسی پیدا کرده است. در توضیحات ویدیو جمله زیر نوشته شده است:

چیزی که مشاهده می‌کنید، ویدیوی فاش شده‌ی مربوط به نسخه‌ی پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2 است. این نسخه از بازی فعلا تایید نشده است. اگر ویدیو ساختگی باشد، سازنده‌ی آن کارش را به نحو احسنت انجام داده است.

شایان ذکر است که کاربر مورد نظر نسخه‌ی پی‌سی بازی Grand Theft Auto 5 را هم به همین شکل فاش کرد و آن شایعه پس از مدتی رنگ واقعیت به خود گرفت. در آن ویدیو هم بخشی از گیم‌پلی به همراه تنظیمات بازی از صفحه مانیتور فیلم‌برداری شده بود تا مخاطبان متقاعد شوند که بازی مورد نظر روی یک پی سی اجرا شده است.

دانلود از آپارات

به هر حال، همچنان دلایل زیادی برای شک داشتن به این شایعه‌ها و ویدویهای غیر رسمی وجود دارد. جدای از نحوه‌ی فیلم‌برداری محتوای منتشر شده، تنظیمات آنتی- الایزینگ طبیعی به‌نظر نمی‌رسند، این در حالی است که پس از تغییر رزولوشن بازی، رابط کاربری شمارش 10 ثانیه‌ای که در عناوین پی‌سی مشاهده می‌شوند را هم به نمایش نمی‌گذارد.

البته انتشار این بازی غرب وحشی محبوب و خوش‌ساخت برای کامپیوتر چندان هم دور از ذهن نیست چرا که راک‌استار در بازی‌های LA Noire و GTA V  نشان داد که به این پلتفرم هم توجه می‌کند. ناگفته نماند که بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است و اخیرا بخش آنلاین آن هم که Red Dead Online نام دارد، در دسترس بازیکنان قرار گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده