// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

تماشا کنید: ویدیوی بازی Dota 2 از دید سوم شخص

اگر از انجام بازی‌ Dota 2‌ با دوربین استاندارد رایج خسته شده‌اید یا می‌خواهید تجربه‌ای جدید از این بازی داشته باشید. احتمالا در آینده‌ای نزدیک ماد (Mod) کاملی به این منظور منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

گروه مادسازی بی‌ام‌دی DOTA ، ویدیوی آزمایشی از مادی با نام «Action Dota» برای سوم شخص کردن دوربین بازی Dota 2 منتشر کرده است. البته تغییر دوربین بازی‌های سبک Multiplayer online battle arena  (به اختصار MOBA) و Real-time strategy ایده‌ی جدید نیست، در گذشته‌ نیز شاهد تلاش‌هایی برای تغییر دوربین دو بازی League of Legends و StarCraft 2 بوده‌ایم.‌

ویدیوی منتشر شده از سوی بی‌ام‌دی دوتا (BMD Dota) در نگاه اول بسیار به بازی Smite از استودیوی های-رزولوشن شباهت دارد. Smite سال گذشته‌ در سبک MOBA با دوربین سوم شخص برای رایانه‌های‌شخصی منتشر شده بود. این بازی اکنون مراحل آزمایشی را برای عرضه روی کنسول ایکس‌باکس وان سپری می‌کند.

طبق گفته‌ی بی‌ام‌دی دوتا این ویدیو برای آزمایش برخی از قابلیت‌های گیم‌پلی «Action Dota» بوده است. ظاهرا سازندگان ماد از نتیجه‌ی تلاش خود راضی بوده‌اند و می‌خواهند برروی این ماد بیشتر کار کنند. هنوز لینک دانلودی برای ماد «Action Dota» منتشر نشده است، به همین دلیل بهتر است فعلا از این ویدیوی  هشت دقیقه‌ای لذت ببرید.

دانلود ویدیو

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده