// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید Ape Out گوریل مرگبار این بازی را نشان می‌ دهد

استودیو گیب کوزیلو در جریان رویداد Kinda Funny Games با انتشار تریلر جدید از بازی Ape Out بازیکنان را با گوریل کشنده آن آشنا می‌کند.

استودیو گیب کوزیلو (Gabe Cuzzillo)، سازنده بازی موفق Foiled، در جریان رویداد کایندا فانی گیمز (Kinda Funny Games) تریلر جدیدی از پروژه خود یعنی بازی Ape Out منتشر کرد.

Ape Out یک بازی اکشن با دوربین بالا به پایین است که در آن کاربران هدایت یک گوریل را برعهده می‌گیرند. وقایع این بازی در حالی در یک برج بسیار بلند جریان دارد کاربران باید گوریل خود را نجات دهند. این گوریل قصد دارد که از این ساختمان فرار کند باید هر یک از مراحل بازی را که در قالب طبقات مختلف جریان دارد پشت سر بگذارید تا اینکه به طبقه همکف برسید. بازی با اینکه در سبک رنگارنگ طراحی شده است اما از حال و هوای خشونت آمیزی برخوردار است. کاربران در طی بازی می‌توانند با گرفتن انسان‌ها از آنها به عنوان سپر استفاده کنند و هر کسی که سد راه آنها شد را در هم بکوبند.

بازی Ape Out در بهار سال جاری معرفی شد و طرفداران در جریان نمایشگاه PAX East توانستند تجربه‌ای از این بازی داشته باشند. سازندگان قرار بود بازی مذکور را در تابستان گذشته منتشر کنند اما با تاخیر مواجه شد. بازی مذکور حال قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۱۹ (۱۸ بهمن ماه) به دست بازیکنان برسد.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد کاربران با دوربین بالا به پایین به تجربه این بازی می‌پردازند. محیط‌های بازی با ستون‌ها و دیوار‌های بسیار بلند طراحی شده است که کاربران در حین کنترل کاراکتر بازی تجربه متفاوتی از آن دارند. کاراکتر بازی با رنگ نارنجی طراحی شده است که در واقع یک گوریل است. در آن سو انسان‌ها در بازی به رنگ سفید نشان داده می‌شوند و همانند همیشه رنگ قرمز نیز در حین کشتن دشمنان دیده می‌شود. از آنجا که بازی مذکور به Hotline Miami شباهت بسیار زیادی دارد، طرفداران برای تجربه این بازی لحظه شماری می‌کنند تا بتوانند تجربه‌ای مشابه داشته باشند.

بازی Ape Out در تاریخ ۱۸ بهمن ماه به دست کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) منتشر می‌شود و در دسترس کاربران پی سی و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در پایین نگاهی به تریلر جدید آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد Ape Out و بازی‌های آرکید با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده