نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۴

ویدیو جدید گیم پلی بازی Beyond Good and Evil 2

یوبی‌سافت همان‌طور که وعده داده بود تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر کرد. 

یکی از بازی‌های در دست توسعه یوبی‌سافت، Beyond Good and Evil 2 است که پس از گذشت چندین سال از نسخه اول سال پیش در جریان نمایشگاه E3 معرفی شد و تا به امروز نمایش‌هایی هم از آن ارائه شده است. قرار است یک نسخه بتا از این بازی تا پایان سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار بگیرد و شاید در سال ۲۰۲۰ هم شاهد انتشار نسخه نهایی بازی باشیم. اما جدا از این مسائل یوبیسافت دیروز صبح با انتشار خبری اعلام کرد که قصد دارد نمایش جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر کند. این نمایش ابتدا به‌صورت یک لایو استریم نسبتا طولانی در دسترس قرار گرفت که توسعه‌دهندگان در جریان آن اطلاعاتی از بازی به‌اشتراک گذاشتند و البته نمایشی چند دقیقه‌ای از گیم‌پلی را هم تماشا کردیم که در ادامه می‌توانید این قسمت را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در جریان این لایو استریم، سازندگان همچنین اطلاعاتی هم از بازی ارائه کردند. برای مثال در Beyond Good and Evil 2 قادر خواهیم بود اسلحه‌ها را با استفاده از یک سری قابلیت‌های ویژه بهبود ببخشیم و آن‌ها را به ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی مجهز کنیم. برای مثال می‌توان با استفاده از قابلیت الکتریسیته، دشمنان را خشک کرد! البته در نظر داشته باشید که این بهبود‌ها در اختیار دشمنان شما هم قرار دارند و آن‌ها هم می‌توانند چنین بلا‌هایی سر شما بیاورند. 

همچنین بازی Beyond Good and Evil 2 قرار است از حالت Co-Op هم پشتیبانی کند و بازیکنان قادر خواهند بود تا هر زمان که بخواهند، بازی را همراه با سایر کاربران تجربه کنند. البته اجباری به اینکه هر دو بازیکن یک ماموریت خاص را انجام دهند نیست و بازیکنان می‌توانند هر کدام ماجراجویی خاص خودشان را پیش ببرند و در مواقع لزوم همراه باهم به‌سراغ یک ماموریت یا کار خاص بروند. در نهایت سازندگان اشاره‌ای هم به تنوع بالای وسایلی مثل سفینه‌ها در بازی داشتند که از طریق آن‌ها می‌توان در جهان بزرگ Beyond Good and Evil 2 به گشت و گذار پرداخت. 


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده