// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳

آپدیت جدید بازی Minecraft حیوانات جدیدی را به آن اضافه می‌کند [X018]

تریلر جدید بازی Minecraft در مراسم افتتاحیه‌ی رویداد X018 در مکزیکوسیتی، چگونگی اضافه شدن گربه‌ها و پانداها به دنیای بازی را به تصویر می‌کشد.

وقتی صحبت از دنیای جذاب و بامزه‌ی Minecraft به میان بیاید، محتواهای تولیدشده توسط سازندگان برای آپدیت بازی مورد بحث هم می‌تواند بی‌اندازه بامزه و صرفا سرگرم‌کننده باشد. به همین سبب عجیب نیست که بعضی از برنامه‌نویس‌ها و بازی‌سازان حاضر در پس بازی Minecraft، در رویداد X018، با معرفی بسته‌ی الحاقی رایگانی که خودشان آن را دوست‌داشتنی‌ترین آپدیت بازی تا به امروز می‌دانند، خبر از اضافه شدن گربه‌هایی مهربان و پانداهایی محترم (!) به دنیای محصول ویدیوگیم‌شان بدهند. جالب‌تر آن که این بسته‌ی الحاقی، داستان به خصوص خودش را هم یدک می‌کشد و قرار نیست که به شکلی ناگهانی و بی‌دلیل، این حیوانات را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Minecraft به عنوان یکی از محبوب‌ترین سندباکس‌های دنیای ویدیوگیم، مدتی قبل به صورت رسمی به مالکیت کامل مایکروسافت و برند ایکس باکس درآمد و حمایت‌های دائمی سازندگانش از آن با انتشار آپدیت‌هایی این‌چنین، باعث نگه داشتن مخاطبان هدفش در پای کنسول‌های‌شان می‌شود؛ موضوعی که باعث حضور دائمی و انکارناپذیر این اثر در تمامی کنفرانس‌های Xbox در چند سال اخیر شده است و فارغ از موافقت یا مخالفت‌تان با آن، باید بپذیریم که در نوع خودش طرفداران زیادی را هم به پای این نمایش‌ها می‌کشد.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید چنین آپدیت‌هایی می‌توانند همچنان برای تجربه‌کنندگان Minecraft مخصوصا دارندگان کنسول Xbox One، سرگرمی‌ها و لذت‌های تازه‌ای را به ارمغان بیاورند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده