// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

تریلر جدید Just Cause 4 جزیره Solis را به تصویر می‌کشد

استودیو آوالانچ و کمپانی اسکوئر انیکس ویدیو جدیدی را از بازی Just Cause 4 منتشر کرده‌اند که جزیره Solís را در حالت پانوراما به‌تصویر می‌کشد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی Just Cause 4، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند. در این ویدیو شاهد نمایش زیبایی از جزیره Solís هستیم که ویدیو منتشر شده در حالت پانوراما ضبط شده است.

در این میان، یکی دیگر از مواردی که در تریلر بازی Just Cause 4 مشاهده می‌کنیم، قدرت بالای موتور گرافیکی Apex است که برای ساخت این بازی استفاده شده است. در ادامه بخش‌هایی از گیم پلی جاست کاز 4 و نبردهای آن هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. در کنار تمامی این موارد بازی Just Cause 4 دارای سیستم آب و هوایی شبیه‌سازی شده است که آب و هوای جزیره Solís واقع در آمریکای جنوبی را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشد.

از دیگر اخبار منتشر شده در مورد بازی Just Cause 4 می‌توان به ویدیو داستانی بازی اشاره کرد که مدتی پیش در دسترس کاربران قرار گرفت. بازی Just Cause 4 در تاریخ ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) برای کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین با خرید نسخه دیلاکس و گلد ادیشن بازی Just Cause 4 می‌توانید این بازی را یک روز زودتر تجربه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Just Cause 4 را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده