// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

تریلر جدید بازی Hitman 2 با محوریت منطقه Santa Fortuna منتشر شد

در جریان تریلر جدید بازی Hitman 2، شاهد معرفی منطقه‌ای به نام Santa Fortuna در کلمبیا هستیم.

مدتی پیش بود که تریلر جدیدی از بازی Hitman 2 منتشر شد که در آن نگاه کوتاهی به یک منطقه‌ی جنگلی در کلمبیا داشتیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive)، ویدیوی جدیدی را از بازی Hitman 2 منتشر کرده است.

در ویدیو منتشر شده، شاهد معرفی کامل محیط Santa Fortuna، هستیم. دهکده‌ی Santa Fortuna، یک منطقه‌ی ساکت و آرام در کلمبیا به حساب می‌آید که به نظر می‌رسد موردی مخفی در دل آن نهفته است؛ گروه کارتل دلگادو، در این دهکده مشغول انجام کارهای مختلفی است و مامور 47، در جریان یکی از ماموریت‌های خود باید وارد دهکده Santa Fortuna شود و سه رهبر کارتل دلگادو را از پای درآورد.

مامور 47 به واسطه‌ی مهارت‌هایی که دارد و همچنین با کمک گرفتن از محیط، می‌تواند به اشکال مختلفی اعضای باند دلگادو را از میان بردارد. همچنین در محیط Santa Fortuna راه‌های مخفی مختلفی تعبیه شده است تا بازیکنان بتوانند از آن‌ها برای رسیدن به نقاط مختلف عمارت دلگادو و سایر بخش‌ها استفاده کنند. از آنجایی که Santa Fortuna یک محیط جنگلی به حساب می‌آید، بازیکنان می‌توانند به واسطه‌ی شاخ و برگ‌ها مخفی شوند تا دشمنان نتوانند آن‌ها را شناسایی یا پیدا کنند.

منطقه‌ی Santa Fortuna یکی از ۶ منطقه‌ی جدید بازی Hitman 2 است. همچنین تمامی مناطق بازی Hitman سال ۲۰۱۶ که شامل پاریس، ساپینزا، مراکش، بانکوک، کلرادو و هوکایدو می‌شوند نیز در قالب بسته الحاقی Hitman Legacy Pack در بازی Hitman 2 قرار دارند. در ادامه گفته شده است که با نسخه ارتقا یافته تمامی مناطق ذکر شده نسخه پیشین طرف هستیم تا مکانیزم‌های گیم‌پلی و ویژگی‌های جدید مامور 47 نیز در آن‌ها قابل استفاده باشد.

در ادامه می‌توانید ویدیو منطقه Santa Fortuna بازی Hitman 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده