// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷

تریلر هنگام عرضه بازی Super Mario Party منتشر شد

در حالی که کمتر از دو هفته تا انتشار بازی Super Mario Party باقی مانده است، کمپانی نینتندو تریلر هنگام عرضه این بازی را منتشر کرده است.

بازی‌های سبک Party که مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌هایی متنوع با هدف ایجاد رقابت بین بازیکنان هستند، از سال ۱۹۸۰ پا به عرصه بازی‌های ویدیویی گذاشتند و از بین آثار این سبک می‌توان به بازی‌های Crash Bash ،Wii Sports و Rayman Raving Rabbids اشاره کرد. با این حال مشهورترین مجموعه این سبک را باید سری Mario Party دانست که تازه‌ترین نسخه آن یعنی بازی Super Mario Party در جریان کنفرانس کمپانی نینتندو در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر هنگام عرضه این بازی از سوی استودیو Nd Cube (ان دی کیوب) و کمپانی Nintendo منتشر شده است که در قالب آن می‌توانید حالت‌ها و مینی‌گیم‌های مختلف آن را مشاهده کنید.

تریلر بازی Super Mario Party با نمایش حالت‌های مختلفی که برای تجربه آن‌ها نیازمند استفاده کنترلر‌های جوی کان (Joy-Con) هستید، آغاز می‌شود. در این بخش روش‌های منحصر‌به‌فرد استفاده از کنترل‌های حرکتی جوی کان‌ها در تعدادی از مینی‌گیم‌ها را مشاهده می‌کنید. در ادامه کمپانی نینتندو به ۸۰ مینی‌گیم جدید در بازی Super Mario Party اشاره می‌کند و حالت‌های مختلف آن از جمله Rhythm minigames را معرفی می‌کند.

حالت River Survival دومین حالتی است که در تریلر هنگام عرضه بازی Super Mario Party با آن آشنا می‌شویم. همانطور که از نام این حالت مشخص است، در یک رودخانه جریان دارد و چهار بازیکن باید با همکاری با یکدیگر در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان مسیر برسند. در این بین بازیکنان با برخورد به بادکنک‌ها وارد مینی‌گیم‌های تصادفی خواهند شد. Toad’s Rec Room حالتی است که برای تجربه آن به بیش از یک دستگاه کنسول نینتندو سوییچ نیاز دارید. کمپانی نینتندو پیش از این با انتشار ویدیوهایی این حالت را معرفی کرده است. از ویژگی‌های این حالت می‌توان به امکان قرار دادن چند کنسول نینتندو سوییچ در کنار هم و ایجاد محیطی بزرگ برای مینی‌گیم Shell Shocked Deluxe اشاره کرد.

Mario Party سومین حالت بازی Super Mario Party است. در این حالت که به صورت آفلاین قابل تجربه است، بازیکنان تا سقف چهار نفر به صورت نوبتی در محیط آن به دنبال ستاره می‌گردند و در مینی‌گیم‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند. نسبت به بازی‌های قبلی سری Mario Party، این حالت دارای تغییرات مختلفی از جمله در اختیار داشتن تاس اختصاصی توسط هر شخصیت و آیتم‌های متعدد که باعث برتری نسبت به رقبا می‌شوند، است. همچنین امکان تجربه این حالت در قالب تیم‌های دو نفره نیز ممکن است. در دیگر حالت بازی Super Mario Party یعنی حالت Challenge Road وظیفه دارید چالش‌های مختلفی را در مینی‌گیم‌های این بازی انجام دهید.

سری Mario Party برای اولین بار در قالب بازی Super Mario Party دارای بخش آنلاین خواهد بود. به‌واسطه حالت Online Mariothon می‌توانید با دوستان یا دیگر بازیکنان در سراسر جهان در پنج مینی گیم به رقابت بپردازید و با کسب بالاترین امتیاز پیروز میدان شوید. لازم به ذکر است که تجربه انلاین بازی Super Mario Party مستلزم در اختیار داشتن اشتراک سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ است. لانچ تریلر بازی Super Mario Party را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Super Mario Party در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. پیش از این کمپانی نینتندو از باندل اختصاصی اروپایی بازی Super Mario Party با جوی کان‌هایی به رنگ‌های سبز نئون و صورتی نئون رونمایی کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده