// شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

بازی Catastronauts به زودی برای پی سی و کنسول ها منتشر می‌شود

استودیو اینتریا گیم با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی گروهی و چند نفره Catastronauts روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر را مشخص کرد.

استودیو اینتریا گیم (Inertia Game) که در کشور انگلستان تاسیس شده است، از اولین پروژه خود با نام بازی Catastronauts برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی رونمایی کرد. بازی مذکور که در سبک اکشن گروهی با حال و هوای سفر در فضا توسعه یافته است در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ماه) به دست بازیکنان می‌رسد.

بازی Catastronauts در واقع از المان‌هایی از سبک ماجراجویی و Co-op (همکاری تیمی) بهره‌مند است و در آن، شما با دوستان خود در حالی که هدایت فضاپیما را بر عهده می‌گیرید به نبرد با بیگانگان می‌روید. شما با همکاری با دوستان و مهارت‌های تصمیم‌گیری خود باید به فعالیت‌هایی همچون تعمیر کردن سیستم فضاپیما، خاموش کردن آتش و فعال کردن موشک‌ها بپردازید. در این حین کاربران باید از آسیب رساندن به دوستان خود دوری کنند که البته این موضوع بسیار دشوار است و می‌تواند دوستی شما را از بین ببرد.

هر یک از مراحل این بازی از چالش‌های مختلفی برخوردار است؛ به طور مثال درب‌هایی در برخی مراحل وجود دارد که در زمان‌های مختلف باز می‌شود و شما را به بیرون از محیط می‌کشد و در فضا رها می‌کند.

استودیو اینتریا گیم اعلام کرد که در نمایشگاه EGX 2018 که در بیرمنگام برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. نمایشگاه یاد شده از تاریخ ۲۰ الی ۲۳ سپتامبر (۲۹ شهریور الی ۲ مهر ماه) در کشور انگلستان برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه سازندگان این بازی را آزمایش کنند.

بازی Catastronauts در ۶ مهر ماه برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود. بازی مذکور برای پلی استیشن نتورک و ایکس باکس استور با قیمت ۱۶.۷۲ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران استیم نیز نیز می‌توانند با قیمت ۱۶.۲۰ دلار آن را خریداری کنند.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید در ادامه تریلر بازی Catastronanuts را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده