// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

بازی Ring of Elysium در سبک بتل رویال معرفی شد

استودیو تنسنت گیمز با انتشار تریلری از پروژه بتل رویال خود با نام بازی Ring of Elysium که در دنیایی برفی جریان دارد، رونمایی کرد.

مدتی است که بازار بازی های بتل رویال رونق گرفته است و شاهد آثاری با گرافیک و جلوه‌های گوناگون هستیم؛ به‌طوری که بازی‌های مختلفی، با گرافیک کارتونی همچون Fortnite یا با جلوه‌های واقع گرایانه نظیر حالت Blackout بازی Call of duty: Black Ops 4، برای طرفداران این سبک در نظر گرفته شده است. از طرفی استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games)، سازنده نسخه موبایل بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، با معرفی پروژه جدید خود یعنی بازی Ring of Elysium قصد دارد سبک جدیدی از بتل رویال را به مخاطبان نشان دهد.

بازی Ring of Elysium هدایت یک توریست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای اسکی کردن به منطقه‌ای کوهستانی و برفی سفر کرده است. وی در حالی که در این محیط به دام افتاده است برای رهایی دنبال راه فراری است که از قضا در دنیای بازی، یک هلیکوپتر نجات قرار گرفته است. 

۱۰۰ بازیکن در جریان این بازی برای سوار شدن به هلیکوپتر با یکدیگر مبارزه می‌کنند. پیش از آن بازیکنان برای رسیدن به هدف خود از وسایل نقلیه این بازی همچون اتومبیل‌ها، گلایدرها، موتورسیکلت‌ها و جیپ‌ها استفاده می‌کنند. در آن سو اسکی‌هایی نیز برای سرعت بخشیدن به حرکات کاربران در بازی تعبیه شده است که در کنار چندین قابلیت‌های مختلف در بازی دیده می‌شود.

سازندگان ضمن معرفی بازی Ring of Elysium، تریلری از بازی منتشر کردند که خطرات حاضر در آن را نشان می‌دهد. گویا طوفان و آب و هوای سرد مرتبا محیط این بازی را در می‌نوردد و رفته رفته آن را به زیر برف و کولاک می‌برد؛ بنابرین بازیکنان باید هرچه زودتر برای فرار کردن با یکدیگر مبارزه کنند. سلاح‌های مختلفی نیز برای مبارزه کردن، همچون سلاح‌های تک تیرانداز، مسلسل و شات‌گان در بازی دیده می‌شود.

بازی Ring of Elysium در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) از طریق استیم برای کاربران پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک بتل رویال با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده