// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار بازی موبایل Old School RuneScape مشخص شد

استودیو Jagex با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Old School RuneScape در پاییز سال جاری برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود.

استودیو جگکس (Jagex) اعلام کرد که بازی Old School RuneScape، اثر قدیمی و فانتزی MMORPG، در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان ماه) برای آیفون و اندروید منتشر می‌شود. بازی مذکور پس از فاز آزمایشی بتا برای دستگاه‌های یاد شده تایید شده است.

Old School RuneScape در واقع نسخه متفاوتی از بازی نقش‌ آفرینی و جان باز همین استودیو است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است. بازی مذکور با بهبود‌های گرافیکی و برخی تغییرات در سیستم بازی همراه است که پس از بازی Classic RuneScape به دست کاربران رسیده است.

پس از انتشار Old School RuneScape روی آیفون و اندروید، این بازی شامل سیستم قابلیت بازی بین پلتفرمی (Cross Platform) می‌شود و کاربران موبایل می‌توانند آن را به همراه بازیکنان پی سی نیز تجربه کنند. تنظیمات زیادی در جهت بهبود تجربه بازی روی موبایل نیز انجام شده است. این تغییرات شامل آیکون‌هایی با نسبت‌های مختلف می‌شود که برای صفحه‌های نمایش کوچک‌تر تعبیه شده است. همچنین باید بدانید که کنترلر‌های این بازی روی صفحه نمایشگر قابل شخصی‌سازی است. برخی کلید‌های دیگر در بازی تعبیه شده است که به گفته سازندگان «یک دکمه لمسی چند کاره» به شمار می‌رود.

کاربران آیفون برای تجربه بازی Old School RuneScape نیاز به سیستم عامل iOS 10 دارند و در آن سو کاربران اندروید نیز با داشتن نسخه Android 5 یا همان Lollipop می‌توانند بازی را تجربه کنند. بازی مذکور هم اکنون برای پیش خرید کردن در دسترس دارندگان دستگاه‌های موبایل در دسترس است. کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه گوگل پلی و اپ استور برای پیش خرید کردن آن اقدام کنند.

استودیو جگکس در انتها اعلام کرد کسانی که در جریان نسخه بتای این بازی شرکت کرده بودند، پس از عرضه بازی در تاریخ ۳۰ اکتبر می‌توانند از جایی که بازی متوقف شده است، آن را ادامه دهند. البته برخی استثناها وجود دارد که در وب‌سایت رسمی بازی توضیح داده شده است.

بازی OldSchool RuneScape در تاریخ ۸ آبان ماه برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر آن را مشاهده کنید و خود را با گیم پلی‌ آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد راه‌یابی این بازی روی دستگاه‌های موبایل با زومجی در میان بگذارد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده