// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدید بازی NBA 2K19 گزارشگران آن را نشان می‌‌دهد

جدیدترین تریلر بازی NBA 2K19 که در کمپانی 2K Sports منتشر شد گزارشگران این بازی بسکتبال محور را نشان می‌دهد.

بازی NBA 2K19 همانند نسخه‌های پیشین شامل چندین گزارشگر دوست‌داشتنی می‌شود. کمپانی تو کی اسپورتس (2K Sports)  با انتشار تریلری جدید از بازگشت صدای دوست‌داشتنی کوبی برایانت (Kobe Bryant) و کوین گارنت (Kevin Garnett) به این بازی خبر می‌دهد که در نسخه‌های پیشین حضور داشتند. اما از مواردی که می‌تواند طرفداران این بازی را خوشحال کند حضور بیل سایمونز (Bill Simons) است.

سایمونز، از اعضای سابق ESPN و مدیر فعلی سایت The Ringer، یکی از افراد مهم انجمن‌های بسکتبال در آمریکا به شمار می‌رود. در تریلری که به تازگی منتشر شده است شاهد مراحل ضبط صدای گزارشگران در پشت صحنه هستیم که در آن برایانت، گارنت و سایمونز حضور دارند. با توجه به این ویدیو طرفداران می‌توانند انتظار اصطلاحات زیبای سایمونز در این بازی را بکشند.

در کنار مراحل ضبط صدای گزارشگران در این میان می‌توانیم نگاهی به گیم پلی بازی NBA 2K19 بیندازیم. همانند نسخه‌های پیشین، شاهد جلوه‌های گرافیکی بسیار زیبا در این بازی هستیم که در این بین، بازیکنان محبوبی همچون یانیس آنته توکومپو (Giannis Antetokounmpo) نیز دیده می‌شوند. در آن سو لبران جیمز را در لباس ورزشی Lakers مشاهده می‌کنیم که برای بسیاری موضوعی عجیب است؛ چرا که وی پس از سال‌ها بازی در Cavaliars به تازگی به تیم لیکرز ملحق شده است.

استودیو ویژوال کانسپتس (Visual Concepts) همانند همیشه توسعه این بازی را بر عهده دارد و قرار است در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور)‌ آن را به دست طرفداران این سری برساند. بازی برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی برنامه‌ریزی شده است. امکان Pre Load یا همان «دانلود محتوای بازی پیش از عرضه» در دسترس خریداران قرار می‌گیرد تا پس از انتشار بازی بلافاصله کاربران بتوانند به تجربه بازی بپردازند. از مزایای پیش خرید کردن بازی نیز می‌توان به دسترسی ۴ روز زودتر به بازی اشاره کرد که در کنار مواردی همچون ۵ هزار Virtual Currency، تعداد ۱۰ بسته MyTEAM League و یک کارت ورزشی Sapphire MyTEAM دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی NBA 2K19 با محوریت گزارشگران آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

تا به امروز اخبار زیادی پیرامون این بازی منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی NBA 2k19 در زومجی می‌توانید از آنها مطلع شوید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده