// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

۱۰ دقیقه از گیم‌پلی اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege را تماشا کنید

به زودی فصل جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Grim Sky از راه می‌رسد. حال یوبیسافت گیم‌پلی اپراتورهای جدید این بازی را منتشر کرده است.

کمپانی Ubisoft، در پشیبانی و ارائه‌ی محتوای جدید در بازی‌های خود کم کاری نمی‌کند. این موضوع شامل حال بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege هم می‌شود. طبق روال همیشگی، به زودی فصل جدیدی از این بازی آغاز شده و دو اپراتور جدید به بازی خواهند آمد. فصل جدید بازی با نام Operation Grim Sky عرضه خواهد شد که دو اپراتور جدید، با نام‌های Clash و Maverick به بازی اضافه می‌شوند. در این فصل، موریک یک اپراتور مهاجم (Attacker) و کلش اپراتور دفاع‌کننده (Defender) خواهد بود.

معمولا با آمدن فصل جدید بازی، یک نقشه‌ی جدید هم به بازی اضافه می‌شود؛ مانند فصل قبلی بازی (Operation Para Bellum) که نقشه‌ی ویلا را به بازی اضافه کرد. اما این بار یوبیسافت تصمیم گرفته است تا به جای یک نقشه‌ی جدید، یکی از نقشه‌های قدیمی بازی به نام Hereford Base را به صورت کامل بازسازی کنند.

اپراتور Clash یک اسلحه‌ی کمری و سپر دارد. Clash در اصل اولین اپراتور دفاع‌کننده است که می‌تواند از سپر استفاده کند. سپر او به صورت شفاف است و وقتی از آن استفاده می‌کند، دیگر امکان استفاده از اسلحه‌ی کمری را نخواهید داشت اما سپر او دارای یک شوکر الکتریکی است. این شوکر می‌تواند آسیب کمی به هدف برساند و همچنین سرعت حرکت آن‌ها را به طرز چشمگیری کاهش دهد. نحوه‌ی عملکرد سپر Clash بسیار شبیه اپراتور دیگری در این بازی، به نام Montagne است؛ چرا که سپر او تمامی نواحی بدن اپراتور را پوشش می‌دهد.

Rainbow Six Siege - Operation Grim sky

اما اپراتور Maverick بسیار شبیه دو اپراتور دیگر Thermite و Hibana است. او می‌تواند با استفاده از یک مشعل، سوراخ‌های کوچکی در دیوارها ایجاد کند. دیوارهای تقویت شده هم با استفاده از این مشعل سوراخ می‌شوند. این کار تقریبا بدون سروصدا انجام می‌شود و در صورتی که خود اپراتور یا دیوارها را نبینید، نمی‌توانید متوجه حضور Maverick و سوراخ‌های ایجاد شده توسط او شوید. برای حفظ تعادل بازی، سوراخ کردن دیوارها کمی کند است و اگر حواس‌تان نباشد قبل از این که کار مفیدی برای تیم خود انجام بدهید، کشته خواهید شد. شما را به دیدن این گیم‌پلی دعوت می‌کنیم:

 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده