// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴

تاریخ انتشار بازی Frozen Synapse 2 مشخص شد

استودیو Mode 7 Games پس از گذشت دو سال، تاریخ انتشار بازی استراتژی و تاکتیکی Frozen Synapse 2 را اعلام کرد.

استودیو مود 7 گیمز (Mode 7 Games) پس از گذشت ۲ سال سکوت بالاخره از تاریخ انتشار حدودی بازی Frozen Synapse 2 رونمایی کرد. سازندگان خاطر نشان کردند که در حال رفع باگ‌های آخر و متعادل‌سازی بازی هستند. به گفته آنها اگر در طی مراحل پایانی توسعه با مشکلی روبرو شوند احتمال دارد که بازی را با تاخیر عرضه کنند که البته تا به حال با مشکل خاصی روبر نشده‌اند.

استودیو Mode 7 با انتشار بیانیه‌ای گفت:

Frozen Synapse 2 نمایان‌گر تمام زحمات استودیو Mode 7 از بدو تولد این استودیو است. این بازی یک هسته تاکتیکی عمیق با سیستم استراتژی غنی دارد. ما به طبیعت بازی خود ایمان آورده‌ایم زیرا بر این باور هستیم که بازی ما به اندازه کافی و حتی بیشتر، محتوای مختلف در خود جای داده است. اگر طرفداران این مجموعه از بازی Frozen Synapse 2 خوششان نیاید ما کارمان را تعطیل خواهیم کرد و به کشاورزی و دامپروری رو می‌آوریم.

در کنار افرادی که عاشق بازی‌های استراتژی با مقیاس بزرگ هستند، بی‌صبرانه منتظر کاربرانی هم هستیم که از نسخه پیشین لذت برده‌اند. معرفی بازی‌های مستقل به طرفداران این سبک کاری بسیار دشوار است، بنابراین قرار دادن آن در Wishlist می‌تواند تغییرات بزرگی را در کار ما ایجاد کند. پس از عرضه بازی برنامه‌های زیادی برای آن در نظر گرفته‌ایم و امیدوار هستیم بتوانیم توجه خیلی‌ از گیمر‌ها را به این بازی جلب کنیم.

سری Frozen Synapse در سبک استراتژی تاکتیکی و نوبتی طراحی شده است که نسخه پیشین آن در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و در سایت متاکریتیک توانست نمره ۸۵ را به خود اختصاص دهد. برای اطلاع بیشتر از نسخه دوم این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی Frozen Synapse 2 در تاریخ نامشخصی از آگوست (مرداد یا شهریور ماه) در دسترس کاربران ویندوز، مک و لینوکس قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده