نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Spyro Reignited Trilogy منتشر شد

برنامه پلی‌استیشن آندرگراند تریلر جدیدی را از بازی Spyro Reignited Trilogy منتشر ساخت که ۱۲ دقیقه از گیم پلی بازی را به نمایش در می‌آورد.

مجموعه بازی‌های Spyro به لطف اژدهای بنفش جذاب خود یکی از پرطرفدارترین بازی‌های زمان پلی استیشن 1 بود و حال بازیکنان می‌توانند با بازی Spyro Reignited Trilogy خاطرات خود از این مجموعه محبوب را زنده کنند. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که برنامه ویدیویی پلی استیشن آندرگراند با همکاری تعدادی از اعضای تیم توسعه‌دهنده بازی در استودیو تویز فور باب، تریلر ۱۲ دقیقه‌ای جدیدی را از نسخه دوم این مجموعه یعنی بازی  Spyro 2: Ripto’s Rage منتشر کرده‌اند که گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد.

بازی Spyro Reignited Trilogy که اولین بار در اوایل سال جاری معرفی شد، شامل بازی Spyro the Dragon، بازی Spyro 2: Ripto’s Rage و بازی Spyro: Year of the Dragon است که با بهبودهایی در زمینه طراحی، کنترل بازی و همچنین پاداش‌ها همراه شده‌اند تا بازیکنان امروزی نیز بتوانند از تجربه آن‌ها لذت ببرند. البته با انتشار موفقیت‌آمیز بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy جای تعجبی نیست که شاهد بازگشت Spyro برای آن دسته از بازیکنانی که می‌خواهند باری دیگر به تجربه این مجموعه محبوب بپردازند، باشیم.

بازی Spyro Reignited Trilogy در تاریخ سی شهریورماه (۲۱ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده