// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Dead Island 2 هنوز در دست ساخت قرار دارد

با توجه به نگرانی‌های طرفداران، استودیو Sumo Digital و کمپانی Deep Silver اعلام کردند که توسعه بازی Dead Island 2 لغو نشده است.

مدت زمان زیادی است که سازندگان در مورد مراحل توسعه بازی Dead Island 2 سکوت کرده‌اند طوری که آخرین اخبار بازی که از این پروژه منتشر شد به دو سال پیش برمی‌گردد. در آن زمان سازندگان اعلام کردند که توسعه بازی به استودیو دیگری سپرده شده است و پس از آن هم اظهار داشتند که این پروژه هنوز در حال توسعه‌ است. حال با توجه به نگرانی‌های طرفداران پیرامون احتمال لغو شدن، سازندگان این پروژه یعنی سومو دیجیتال (Sumo Digital) و دیپ سیلور (Deep Silver) بیانیه جدیدی صادر کرده‌اند.

طرفداران پس از انتشار بازی موبایل Dead Island: Survivors گمان کردند که سازندگان از ساخت بازی پیشین دست بردا‌شته‌اند و این بازی لغو شده است. در همین راستا طرفداران از سازندگان خواستند که آنها را از روند توسعه این پروژه با خبر کنند. توییتر رسمی این بازی با انتشار پستی نوشت:

خبر این است که تا زمانی که ما آماده نباشیم، نمی‌توانیم اطلاعاتی از این بازی منتشر کنیم. متوجه هستیم که انتظار زیاد می‌تواند کمی زجرآور باشد ولی باید بدانید که Dead Island 2 قطعا منتشر خواهد شد.

البته نگرانی طرفداران کاملا قابل درک است چرا که این بازی مدت زمان زیادی است که در دست ساخت قرار دارد و همچنان با تاخیر‌ مواجه می‌شود. بازی مذکور در جریان نمایشگاه E3 2014 برخلاف انتظار توسط توسعه دهندگان بازی Spec Ops: The Line‌ یعنی استودیو Yager معرفی شد، در حالی که سازندگان اصلی آن استودیو تک‌لند (Techland) بودند. این بازی قرار بود در سال ۲۰۱۵ منتشر شود اما سازندگان آن را به سال ۲۰۱۶ موکول کردند و همانطور که می‌بینید هنوز خبری از تاریخ انتشار این بازی نیست.

با توجه به برخی مشکلات که بین استودی یجر و ناشر آن پیش آمد، دیپ سیلور تصمیم گرفت که توسعه دهنده این بازی را تغییر دهد و وظیفه آن را به سازنده LitteleBigPlanet 3 و Crackdown 3 یعنی سومو دیجیتال بسپارد.

بازی زامبی محور Dead Island 2 قرار است در آینده برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شود و تا انتشار اخبار بیشتر باید منتظر بمانیم. گفتنی است که بازی هم اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار دارد.

نظرات خود را در مورد روند طولانی توسعه این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده