// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی مدیریت فوتبال New Star Soccer Manager معرفی شد

استودیو Simon Read، سازنده New Star Soccer، از نسخه جدید این مجموعه با نام New Star Soccer Manager برای آیفون و اندروید رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو Simon Read از جدیدترین نسخه سری New Star Soccer با نام بازی New Star Soccer Manager رونمایی کرد که به گفته آنها تفاوت‌هایی با نسخه اول دارد.

بازی جدید استودیو سایمون رید برای انتشار در اواخر تابستان طراحی شده است و در دسترس دارندگان آیفون و اندروید قرار می‌گیرد. همانطور که از نام New Star Soccer Manager مشخص است شما در این بازی مدیریت تیم را بر عهده می‌گیرد و در واقع یک روند شبیه ساز مدیریت فوتبال را تجربه می‌کنید. شما مدیریت تیم New Star FC را بر عهده می‌گیرید و در حالی که به خرید و فروش بازیکنان می‌پردازید با حامیان یا همان Sponsorها نیز مذاکره می‌کنید. ارتقا دادن تیم و مدیریت مالی باشگاه یکی دیگر از وظایفی است که در بازی به شما سپرده می‌شود.

المان‌های گیم‌پلی نسخه پیشین در جریان بازی New Star Soccer Manager دیده می‌شود؛ به شکلی که شما به واسطه کنترلر‌های آرکید می‌توانید هدایت تیم را برعهده بگیرید اما باید بدانید که فقط در بازی‌های مهم این اتفاق رخ می‌دهد. پاس دادن، هد زدن، شوت، دریبل و مشخص کردن اینکه بازیکنان به کدام موقعیت بدوند از المان‌های گیم پلی این بازی به شما می‌رود.

سازندگان ضمن معرفی بازی فوتبال New Star Soccer Manager، تریلری نیز از آن منتشر کردند که محتویات آن را به نمایش قرار می‌دهد. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از انتهای تابستان سال جاری برای Android و iOS منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده