// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

آپدیت 3.2 آلفا بازی Star Citizen منتشر شد

استودیو Cloud Imperium Games نسخه 3.2 آلفا بازی Star Citizen را با فضاپیماهای جدید و دیگر تغییرات به دست حامیان مالی این پروژه رساند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کلاود ایمپریوم گیمز (Cloud Imperium Games) نسخه 3.2 آلفا بازی Star Citizen را برای حامیان مالی این بازی منتشر کرد. آپدیت یاد شده همانند همیشه شامل محتویات جدیدی می‌شود که در کنار دیگر تغییرات به چشم می‌خورد.

یکی از ویژگی‌های مهمی که در این به‌روزرسانی گنجانده شده است مربوط به گیم پلی Mining می‌شود. تغییرات یاد شده حال به کاربران اجازه می‌دهد که رسوبات را بررسی و با استفاده از لیزر خود آنها را استخراج کنند و در حالی که آن را تبدیل به ماده دیگری می‌کنند، آن را به فروش برسانند. روند لیزر زدن در قالب یک مینی گیم قابل انجام است که در آن با سطوح انرژی سر و کار خواهید داشت. سیستم گروهی جدیدی نیز در کنار قابلیت سفر کوانتومی برای تمامی نفرات گروه به بازی اضافه شده است.

در آن سو ماموریت جدیدی نیز با نام Destroy Probe در بازی دیده می‌شود که به همراه برخی فضاپیماها در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. بازیکنان با این آپدیت هم‌اکنون می‌توانند هدایت فضاپیما‌های Anvil Hurricane ،Aopoa Blade ،Aegis Eclipse و Origin 600i را بر عهده بگیرند. گفتنی است که از این به بعد تمامی فضاپیماها شامل اسکنر‌هایی با قابلیت Ping می‌شود.

آپدیت یاد شده تغییرات بسیار بزرگی را نیز در بخش گیم پلی اول شخص بازی اعمال می‌کند که در کنار آیتم‌های جدید همچون سلاح‌ها و زره‌ها دیده می‌شود. برای اطلاع از جزئیات کامل این به‌روزرسانی می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید.

به تازگی کریس رابرتس، کارگردان پروژه، اپیزود جدیدی از Reverse the Verse Live منتشر کرد که در آن در مورد توسعه این پروژه صحبت می‌کند. وی اظهار داشت که کمپین تک نفره Squadron 42 در سال جاری میلادی منتشر نمی‌شود. البته چنین انتظاری هم می‌رفت، اما تایید رسمی سازندگان آب پاکی را روی دست طرفداران ریخت.

درانتها، سازندگان چندین ویدیو جدید از بازی استار سیتیزن منتشر کردند که فضاپیماهای یاد شده را به معرض نمایش قرار می‌دهد.

تریلر فضاپیما Aegis Eclipse بازی Start Citizen

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر فضاپیما Vanduul Blade بازی Start Citizen

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر فضاپیما Anvil Hurricane بازی Start Citizen

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر فضاپیما Aegis Avenger بازی Start Citizen

دانلود ویدیو از آپارات

Star Citizen یک بازی چند نفره وسیع و جنگی است که در استودیو Clould Imperium Games در حال توسعه است و برای عرضه روی پی سی و لینوکس برنامه‌ریزی شده است. توسعه این بازی از سال ۲۰۱۱ از طریق کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) آغاز شد و به تازگی بودجه توسعه آن از مرز ۱۸۸ میلیون دلار عبور کرده است. بازی مذکور در واقع قرار بود در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شود اما با توجه به وسیع بودن بازی، عرضه آن با تاخیر مواجه شد. برای اطلاع کلی از روند توسعه این بازی و ویژگی‌های آن می‌توانید به مطلب مربوطه در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده