// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

بازی Truck Driver در سبک شبیه ساز رانندگی کامیون معرفی شد

استودیو Soedesco و Triangle Studios، سازنده Real Farm، از پروژه جدید خود که در سبک شبیه ساز کامیون طراحی شده است، رونمایی کردند.

سری بازی‌های شبیه ساز کامیون Truck Simulator یکی از سبک‌های مورد علاقه بازیکنان روی پلتفرم پی سی است که به دست SCS Games طراحی شده است. حال در آن سو استودیو Soedesco و Triangle Studios پروژه خود را برای رقابت با مجموعه Truck Simulator معرفی کردند. این توسعه‌دهندگان که آنها را پیش‌تر با ساخت Real Farm می‌شناسیم حال از پروژه جدید خود با نام Truck Driver برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی رونمایی کردند تا شاهد اثر دیگری در این سبک بازی‌ها باشیم.

در حالی که این بازی به عنوان یک شبیه ساز طراحی می‌شود اما در آن سو بازیکنان دیگر که در شهر رانندگی می‌کنند، نیز تاثیر زیادی روی بازی خواهند داشت. پس از انجام ماموریت‌ها در آن سو رابطه کاری شما بهبود پیدا می‌کند و این موضوع روی اعتبار کاری شما تاثیر خواهد داشت. همچنین اگر شما به انجمن‌های این بازی برای نقل و انتقال اجناس کمک کنید این موضوع نیز روی بازی تاثیر خواهد گذاشت.

در حالی که آخرین بازی استودیو تراینگل و سوئدسکو یعنی Real Farm موفقیت آنچنانی کسب نکرد اما سازندگان قصد دارند که با تجربه‌های به دست آمده، پروژه بعدی خود را عاری از ایراد توسعه دهند. بازی Truck Driver قرار است در قالب نسخه Early Access در دسترس کاربران قرار بگیرد. همچنین سازندگان اعلام کردند که تا عرضه بازی با انتشار ویدیو و تصاویر کاربران را از روند توسعه این پروژه باخبر می‌کنند.

در ادامه می‌توانید دو ویدیو معرفی بازی Truck Driver را تماشا کنید و در انتهای مطلب نیز نگاهی به عکس جلد این بازی بیندازید. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One در حال توسعه است. البته در حال حاضر سازندگان اطلاعاتی از راه‌یابی این بازی به نینتندو سوییچ منتشر نکرده‌اند.

تریلر معرفی بازی

دانلودی ویدیو از‌ آپارات

ویدیو توضیحات سازندگان

دانلود ویدیو از آپارات

truck driver

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک شبیه ساز رانندگی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده