// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی The Awesome Adventures of Captain Spirits به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت

استودیو Dontnod Entertainment با انتشار تریلری، بازی The Awesome Adventures of Captain Spirits را به رایگان برای PS4، Xbox One و PC منتشر کرد.

بازی The Awesome Adventures of Captain Spirits که در واقع یک نسخه فرعی از سری Life is Strange است، هم اکنون به طور رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت. این بازی در واقع یک پل داستانی بین فصل اول و فصل دوم بازی Life is Strange است.

به مناسبت انتشار بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit، سازنده آن یعنی استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) تریلر رسمی هنگام عرضه آن را منتشر کرد. ویدیو منتشر شده قسمت‌های مختلف داستان این بازی را نشان می‌دهد و قصد دارد ما را تا حدودی با دنیای آن آشنا کند. داستان بازی در مورد یک پسربچه ۱۰ ساله به نام کریس است که در طول روز خود را با رویاها و تخیلش سرگرم می‌کند. وی در حالی که خود را به عنوان یک ابرقهرمان می‌شناسد رفته رفته با وقایع جالبی روبرو می‌شود. گفتنی است که بازی اشاره‌های زیادی به نسخه‌های اصلی Life is Strange خواهد داشت و تصمیم‌های گرفته شده در بازی به Life is Strange 2 انتقال پیدا می‌کند.

بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit هم اکنون به طور کامل و رایگان برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قابل دانلود است. برای دانلود کردن این بازی می‌توانید به صفحه پلی استیشن استور، ایکس باکس گیمز استور یا استیم مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده