// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

آپدیت جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe با محوریت پشتیبانی از Nintendo Labo

Nintendo با انتشار تریلری، از جدیدترین آپدیت بازی Mario Kart 8 Deluxe خبر داد که پشتیبانی از Nintendo Labo را به این بازی اضافه می‌کند.

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مسابقه‌ای ماریو یعنی Mario Kart 8 Deluxe سال گذشته به طور انحصاری روی نینتندو سوییچ منتشر شد و بازیکنان توانستند این بازی را در حالت دستی در بیرون از منزل نیز تجربه کنند. حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی، راه دیگر و خلاقانه‌ای را برای تجربه این بازی برای کاربران مهیا کرده‌اند.

سازندگان با انتشار آپدیت جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe اعلام کردند که این آپدیت پشتیبانی از Nintendo Labo را به این بازی اضافه می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از تجهیزات مقوایی آن به رانندگی در این بازی بپردازند.

در کنار آپدیت جدید، نینتندو تریلر جدیدی نیز منتشر کرد که روی نینتندو لبو تمرکز دارد. کاربران می‌توانند با ساخت نینتندو لبو فرمان-مانند که Toy-Con Motorbike نام دارد بازی را تجربه کنند. گفتنی است که محتوای یاد شده در مجموعه Nintendo Labo Variety Kit قرار گرفته است.

تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی Mario Kart 8 Deluxe همچنین بهبود‌ها و تغییراتی را روی بازی اعمال می‌کند که از طریق این لینک می‌توانید به جزئیات کامل این آپدیت نگاهی بیندازید.

بازی Mario Kart 8 Deluxe هم‌اکنون به طور انحصاری برای سوییچ در دسترس است و حال کاربران می‌توانند با استفاده از Nintendo Labo در این بازی رانندگی کنند. برای آشنایی بیشتر با این آپدیت در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید و در عکسی که پس از تریلر قرار گرفته است نحوه استفاده از این فرمان در بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

mario kart 8 deluxe

بازی Mario Kart 8 Deluxe در زومجی نمره عالی ۸.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Mario Kart 8 Deluex بازی سرگرم‌کننده، جذاب و باکیفیتی است که می‌تواند تا روزها شما را مشغول کند. هرچند بازی نسبت به نسخه وی یو از نظر گرافیکی تغییر چندانی نداشته اما هنوز هم می‌توانیم از نظر گیم‌پلی این بازی را فوق‌العاده روان و لذت‌بخش بدانیم. جاده‌هایی با طراحی‌ چشم‌نواز و رنگارنگ، آیتم‌های متنوع در کنار حالت Battle Mode و همچنین شخصیت‌های جدید فرصت مناسبی را برای تجربه‌ی دوباره‌ی بازی می‌دهد. هرچند نمی‌توانید دوستان‌تان را در جریان رقابت به مسابقه دعوت کنید اما بخش آنلاین در جایگاه خود عالی است. اگر به دنبال سرگرمی هستید حتما ماریو کارت 8 دیلاکس را تجربه کنید. 

نظرات خود را در مورد این بازی و ویژگی جدید آن به واسطه Nintendo Labo با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده