// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر هنگام عرضه بازی Unavowed

استودیو Wadjet Eye Games با انتشار تریلری از بازی Unavowed، محتوای ماجراجویی آن را به نمایش قرار می‌دهد.

اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویی هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو واجت آی گیمز (Wadjet Eye Games) با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Unavowed در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد ماه) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بسیاری از کاربران استودیو Wadjet Eye Games را با توسعه بازی‌های Blackwell و Primordia می‌شناسند که از آنها به عنوان بازی‌های شناخته شده سبک ماجراجویی یاد می‌شود. در حالی که تریلر منتشر شده طراحی پیکسلی و زیبای این بازی را نمایش می‌دهد ما در آن سو می‌توانیم به گیم پلی بازی نیز نگاهی بیندازیم. گویا بازیکنان در جریان بازی می‌توانند با کلیک روی کاراکتر‌های خود که به طور گروهی در بازی حضور دارند، آنها را هدایت کنند. در کنار کاراکتر‌های اصلی همچنین با برخی از دشمنان آن نیز آشنا می‌شویم که در بین آنها روح و حتی هیولاهایی دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید به چکیده‌ای از داستان و ویژگی‌هایش نگاهی بیندازید:

نیرویی شیطانی بدن شما را چند سال پیش تسخیر کرده است و با استفاده از بدن شما مردم بیگناه را در گوشه کنار شهر نیویورک سلاخی می‌کند. حال شما آزاد هستید اما هنوز همه چیز به پایان نرسیده است. تنهای راهی که برای شما باقی مانده است ملحق شدن به گروه Unavowed است؛ جامعه‌ای که برای متوقف کردن نیرو‌های شیطانی برپا شده است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • کاراکتر اصلی خود را از بین شخصیت زن و مرد انتخاب کنید
  • سه داستان اصلی قابل بازی
  • داستان گیرا
  • چهار کاراکتر همراه که هر یک از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی بهره‌مند هستند
  • دو برابر بزرگ‌تر از بازی‌های پیشین استودیو واجت آی گیمز
  • موسیقی و فضای تاریک

بازی Unavowed در تاریخ ۱۷ مرداد برای پی سی و مک منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید و همچنین جدیدترین تریلر آن را در پایین تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک ماجراجویی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده