// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

تریلر گیم پلی جدیدی از بازی LEGO The Incredibles منتشر شد

کمپانی برادران وارنر، ویدیو جدیدی از بازی LEGO The Incredibles منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) تریلر جدیدی از بازی LEGO The Incredibles را منتشر کرد. در جریان این ویدیو بسیار کوتاه شاهد صحنه‌هایی از گیم پلی بازی هستیم.

نکته‌ی جالب ویدیو منتشر شده، وجود مبارزات و صحنه‌هایی از فیلم شگفت انگیزان 2 است که در نوع خود جالب طراحی شده‌اند. برخی از شخصیت‌های منفی این بازی کاراکترهایی همانند The Underminer ،Syndrome و شخصیت منفی جدید انیمیشن بعدی این مجموعه یعنی The Incredibles 2 هستند و از طرفی دنیای بازی ترکیبی از دنیای دو انیمیشن سینمایی است و کاربران می‌توانند تجربیات متفاوتی را در جهان بازی کسب کنند.

درادامه مشخص شده است که بازی دارای یک حالت مشارکتی است که می‌توانید به‌صورت محلی با دوستان خود بازی LEGO The Incredibles را تجربه کنید و تمامی صداپیشگان بازی، صداپیشه‌های اصلی‌ای هستند که در فیلم نیز از آن‌ها استفاده شده است. نکته‌ی جالب دیگر این است که LEGO The Incredibles توسط استودیو TT Fusion، سازنده بازی‌های مجموعه لگو، ساخته نشده است و خود وارنر برادرز، توسعه بازی را بر عهده داشته است.

بازی LEGO The Incredibles هم‌اکنون در دسترس کاربران پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ است و در ادامه، می‌توانید ویدیو کوتاه بازی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده