// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

تاریخ عرضه بازی GRIP با انتشار تریلری مشخص شد

کمپانی Wired Productions با انتشار تریلری از تاریخ عرضه بازی مسابقه‌ای و جنگی GRIP رونمایی کرد.

اگر بخواهیم در مورد سبک‌های کمتر شناخته شده همچون مسابقه‌ای و آرکید صحبت کنیم می‌توانیم به ژانر Combat Racer یا همان مسابقه‌ای و جنگی اشاره کنیم. این سبک ترکیبی از بازی‌های Twisted Metal و Antigraviator به شمار می‌رود که با المان‌های رقابتی پر شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کیجد المنت (Caged Element) اطلاعاتی از پروژه خود که در همین سبک طراحی شده است، منتشر کرد. بازی GRIP که در حال حاضر از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد یا همان Early Access برای پی سی در دسترس است، در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری این فاز را ترک خواهد کرد و در قالب نسخه نهایی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

سازندگان با اعلام این خبر تریلری نیز از GRIP منتشر کردند که در حالی که تاریخ عرضه بازی را مشخص می‌کند در آن سو گیم پلی آن را نیز به نمایش قرار می‌دهد. گفتنی است که بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به صفحه استیم GRIP، نسخه ارلی اکسس آن را دانلود و خریداری کنند و بازی را روی اولین پلتفرم آن تجربه کنند.

سازندگان همچنین با انتشار تریلر به ویژگی‌های کلیدی این بازی نیز اشاره کردند که در ادامه می‌توانید به آنها نگاهی بیندازید:

  • ۱۱ نوع سلاح متنوع
  • ۱۹ مسیر مسابقه
  • ۱۵ اتومبیل زره پوش
  • بخش‌های مختلف همچون CarKour و Arena

البته گفتنی است که سازندگان برای کنسول‌های قوی مایکروسافت و سونی نیز ویژگی‌هایی تدارک دیده‌اند؛ طوری که دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس با خریداری کردن این بازی می‌توانند از قابلیت‌های این کنسول روی بازی GRIP استفاده کنند. البته گفتنی است که هنوز سازندگان از جزئيات این ویژگی‌ها رونمایی نکرده‌اند و اینکه با نزدیک شدن به عرضه بازی اطلاعات بیشتری از آنها منتشر خواهند کرد. ناشر این بازی یعنی کمپانی ویرد پروداکشنز (Wired Productions) خاطرنشان کرد که در آینده از حالت‌های جدید و بیشتری برای این بازی نیز رونمایی خواهند کرد و اطلاعات بیشتری از آنها با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

بازی GRIP در تاریخ نامشخصی از پاییز ۲۰۱۸ برای PS4 ،Xbox One، کامپیوتر و Nintendo Switch منتشر می‌شود و هم‌اکنون نسخه Early Access آن برای PC در دسترس است. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی مسابقه‌ای و جنگی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده